Gå til innhold

The sims funker ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! The sims funker ikke. Nor jeg starter the sims (orginal) kommer det opp ei feil melling som sier at programmet ikke støttes av windows?

Noen som vet hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er nødt til å vite litt mer om maskinen og systemet ditt for å kunne hjelpe deg. Hva slags Windows-versjon kjører du? Hvilke systemspesifikasjoner har du? Og ikke minst, i disse The Sims 2-tider er det viktig at du spesifiserer om det er The Sims 1 eller The Sims 2 du har problemer med.

Skrevet
Vi er nødt til å vite litt mer om maskinen og systemet ditt for å kunne hjelpe deg. Hva slags Windows-versjon kjører du? Hvilke systemspesifikasjoner har du? Og ikke minst, i disse The Sims 2-tider er det viktig at du spesifiserer om det er The Sims 1 eller The Sims 2 du har problemer med.

trodde ikke at the sims2 hadde blitt lansert ennå... :hmm:

Skrevet

trodde ikke at the sims2 hadde blitt lansert ennå... :hmm:

Nå snakker han ikke om Sims 2 da.. Ett hva jeg har forstått?!!?

Skrevet

Jeg skjønte det som at "The Sims (orginal)" (sic) betydde at det var ener'n? Uansett; The Sims 1 fungerer ikke på Windows 2000/NT, så hvis dét er OS'et ditt, kan du bare glemme det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...