Gå til innhold

Når kommer Nokia 6630 til Norge?


rogema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har brukt 6630 en stund, vil heller anbefale 7610 med mindre man trenger UMTS. 6630 virker mye større og den er jo ikke akkurat pen å se på da :)

:nei: nå må man gi seg om dette her med utssende og størrelse, er jo ikke alle som du Molna, og heldigvis har vi ikke samme smak noen av oss.

Jeg kjøper tlf, etter smak og behag.

Har hatt ganske så mobiler av alle slag både store og små utgaver.

Klart man kan tipse folk om hva man synest, men la dem få kjøpe den man vil.

 

God helg :thumbup:

Lenke til kommentar
På Nokias hjemmesider står det at den skal komme ut ved juletider. Men jeg har en følelse på at det kommer til å bli akkurat samme opplegget som 7610. Den kom 2 mnd. etter antatt leveringstid. Så jeg tipper at den kommer jan/feb 2005..

Nei jeg kjøpte meg 7610, blir for lenge å vente.

Lenke til kommentar
Har brukt 6630 en stund, vil heller anbefale 7610 med mindre man trenger UMTS. 6630 virker mye større og den er jo ikke akkurat pen å se på da :)

:nei: nå må man gi seg om dette her med utssende og størrelse, er jo ikke alle som du Molna, og heldigvis har vi ikke samme smak noen av oss.

Jeg kjøper tlf, etter smak og behag.

Har hatt ganske så mobiler av alle slag både store og små utgaver.

Klart man kan tipse folk om hva man synest, men la dem få kjøpe den man vil.

Så vidt jeg leste så var det bare anbefalinger han ga. Han lar da folk kjøpe hva han vil?

 

Det må da være lov å informere om at for folk som ikke trenger UMTS synes han 7610 virker som et bedre kjøp...?

Lenke til kommentar
Har brukt 6630 en stund, vil heller anbefale 7610 med mindre man trenger UMTS. 6630 virker mye større og den er jo ikke akkurat pen å se på da :)

Er vel stereo mp3 støtte på 6630 også, noe 7610 ikke har. Så er det bare design som gjør at du ikke anbefaler 6630? Ville vel heller gått for 6630 enn 7610 jeg ihvertfall, da jeg verdsetter stereo støtte i telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...