Gå til innhold

Bodybuilding - Bilder av eliten [56k Warning]

Dr.X

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fy faen hvor fine kroppene deres blir når de blir gamle å har sluttet å trene.

6545137[/snapback]

Fy faen du blir deilig om 40år, etter å ha nerdet et helt liv foran pc'n.... mmmmmmmmmhm, overarmer på 13cm er så tiltrekkende!

6545439[/snapback]

Finnes en mellomting, og når man ser på de gamle i dag, ser ikke de så "fete" ut heller akkurat.

Og hvorfor skal man slutte å trene? Min bestefar trente mer eller mindre til han døde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Fy faen hvor fine kroppene deres blir når de blir gamle å har sluttet å trene.

6545137[/snapback]

Fy faen du blir deilig om 40år, etter å ha nerdet et helt liv foran pc'n.... mmmmmmmmmhm, overarmer på 13cm er så tiltrekkende!

6545439[/snapback]

:mrgreen:

Kroppsbyggere er blant de som holder seg best for alderen.

Noen bilder som bekrefter dette:

Bill Pearl (55):

Bill_dumb_color.jpg

Serge Nubret (60):

SergeNubret75.jpg

Frank Zane (60):

frankdbsm.jpg

Jim Morris (60):

gmtraining2.jpg

Postet også et bilde av Albert Beckles i 50-årene for litt siden.

Endret av superseven
Skrevet
frankzane5.jpg

Frank Zane sin kropp er så utrolig god.

6593097[/snapback]

Jepp, helt enig. En av mine all time favorit bygger uten til tvil. Utrolig harmoni, som man kan se lenge etter på dagens byggere.

Skrevet

De som ikke har peanøtt-penis (steroid-folka) er imponerende, men steroid-apene er bare fæle, og hvordan kan man være glad i seg.

Noe jeg liker å si: "Han gjør det for bedre selvtillit, og nå har han liten p**k".

Ironi er en kul ting :cool:

Skrevet
De som ikke har peanøtt-penis (steroid-folka) er imponerende, men steroid-apene er bare fæle, og hvordan kan man være glad i seg.

Noe jeg liker å si: "Han gjør det for bedre selvtillit, og nå har han liten p**k".

Ironi er en kul ting :cool:

6615569[/snapback]

Å si at "steroide-folk" har liten pikk, blir det samme som å si at du har liten tiss for du drikker melk.

Ikke uttal deg om ting du ikke har noe peiling på, så slipper du å drite deg ut :nei:

Skrevet
Omg, omg så stygt! Hjelpe dem Gud.

6615583[/snapback]

Du må jo ha litt spesiell interesse siden du velger sitte i en tråd om noe du synes er så stygt. Hvis du synes det er så fælt kan du jo gjøre oss og deg selv en tjeneste å komme deg bort fra den tråden her.

Skrevet (endret)

batista-interview-20050107023601879-000.jpg

Name: "Batista"

Height: 6 foot 5

Weight: 290 pounds

Real name: Dave Bautista(Faktisk :!: )

Ingen liten fyr.. Fra WWE.

Endret av Edge
Skrevet

Ser jo ikke pent ut engang. Alt er bare overdimensjonert. Men det er jo litt pimp å ha magemuskler på størrelse med bicepsene mine :).

Skrevet

Sånn blir det når man spiser og tar kosttilskudd, kroppen vokser ikke naturlig. Er vel ikke forsket på dette men se på disse bodybuilderne. Ingenting er i proporsjon. Batista er nesten verste med de stygge nakkemusklene sine. De er jo enorme ! Sånn blir du ikke bare ved å trene hardt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...