Gå til innhold

Guide: Hvordan sette opp en battlefield server.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...

Joda, det er nok mest brukt - enda, men det vil ikke dermed si at det er det beste!

 

BFCC har en del features som klart legger den flere hakk foran blackbagops (min mening).

Kan nevne mulighet for screenshots av spillere (har selv tatt flere cheaters med denne), ingame chat i remote manager, stemmestyring, stemme alarmer osv....

 

Noen funksjoner er fremdeles under betatesting, men det virker bra og en ny release nærmer seg....

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Kan noen hjelpe meg med Battlefield 2 Demo-server? Jeg lastet ned Battlefield Dedicated-server-programmet. (Men jeg bruker ikke en dedikert datamaskin til det.) Jeg får satt opp serveren, men den dukker ikke opp i "server-browseren"i BF2, bare på "local"-lista. Jeg har haka av "internet" også.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Kan noen hjelpe meg med Battlefield 2 Demo-server? Jeg lastet ned Battlefield Dedicated-server-programmet. (Men jeg bruker ikke en dedikert datamaskin til det.) Jeg får satt opp serveren, men den dukker ikke opp i "server-browseren"i BF2, bare på "local"-lista. Jeg har haka av "internet" også.

Ja, jeg tror kanskje jeg har samme problem som deg..

http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=438859&hl=

 

Hva med en liten update snart?

Putte BF2 på listen..

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 11 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...