Gå til innhold

locomotion økonomi på godt og vondt

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

jeg har et lite spm.. er det virkerlig ikke mulighet til og kjøpe ut motsanderen i locomotion..(kjøpe aksjer) på samme måte som transport tycoon....? må jeg virkerlig slite med alle gode og dårlige mostandere i 100 år .. detter er isåfall dumt... eller er det bare jeg som har oversett noen knapper i spillet.. har gjerne lyst og ta over mostanderne når økonomien tilater det.. sånn som i gode game dager med tran dl. utkonkurere dem og kjøpe opp hele greia.. savner også endel menyen der du kunne endre by-navn.markedsføre deg i byen.. endre struktur. ha statue av deg selv kjøpe rettigheter og etc etc...

ellers er spillet bra på mange måter.. har kommet til 1912 :w00t:

Endret av jamex
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne ønske meg en samfunnsøkonomisk modell som styrte tilbud&etterspørsel, omtrent slik man har i Railroad Tycoon 3. Et aksjemarked, hvor man kunne kjøpe&selge aksjer av eget og andre selskap hadde også vært artig.

På en annen side er jeg redd disse tingene vil ta fokus vekk fra hva spillet faktisk er, samt gjøre det unødvendig komplisert.

Skrevet

joda.. men jeg mener at det kunne vært litt som i transport tycoon deluxel hvertfall.. at en kjøpte 25% av selskapet til motstandernes verdi. likedan styring av rettigheter i enkeltbyer.. dumt disse ting tilsynelatende er borte i locomotion.. i tillegg.. hvordan bygger man egentlig tunnel.. er kommet til 1922 nå....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...