Jump to content
Sign in to follow this  
_André_

Meg og venn ska style golf....

Recommended Posts

Ska style en golf II sammen med en venn... noen tips til sider.... og gjerne forskellige forhandlere i bergen.... skal ha alt fra bodykit til terninger (har kjøpt terninger)..... TIPSTIPSTIPS...

ps. bilen e hvit... legger ut bilde seinere...

Edited by _André_

hmm... en kompis har tenkt å gjøre det samme. han har planlagt enderør osv, men hen vet enda ikke helt hva han vil gjøre... blir interressant å følge med her...

NEON! Kan ikke være skikkelig harry uten Neon lys:) Sota ruter er et must! Wounderbaum, gjerne et par kilo som henger i speilet. Senket så mye at du må kjøre på skrå over fartsdumpene. Få på noe skikkelige klistermerker over hele sidene av bilen, og et overdådig skikkelig fast`n furious bodykit. Da vil jeg si du er godt på vei til harry golf. Ikke noe vakkert syn akkurat:)

NEON! Kan ikke være skikkelig harry uten Neon lys:) Sota ruter er et must! Wounderbaum, gjerne et par kilo som henger i speilet. Senket så mye at du må kjøre på skrå over fartsdumpene. Få på noe skikkelige klistermerker over hele sidene av bilen, og et overdådig skikkelig fast`n furious bodykit. Da vil jeg si du er godt på vei til harry golf. Ikke noe vakkert syn akkurat:)

Klistremerker på siden ihvertfall... sota vinduer er kult, men vil det funke/blir det fint om vi gjør det selv? Han (kompisen min altså) hadde vel egentlig planlagt et bodykit, men han har ikke funnet noe av interresse ennå. Noen forslag til dette? Helst mellom 10-15000 max... Golf er jo egentlig en stygg bil (synes han selv også), så han kommer ikke til å skryte av den selv om han styler den, så å stshe motoren osv. er helt unødvendig...

Bilen skal gå ann å kjøre...gidder ikkje senkan så mye... men et bodykit må til... og klistremerker..... ska lakere svarte viperstriper.... fjerner hjulkapslene og lakkerer felgene rød (gidder ikkje legge så mye penger i bilen)... interiøret skal gå i rødt og svart... wonderbaum og terninger er kjøpt... skal kjøpe spylemunstykke m/lys og neonlys.. ventilhette e og et billig must... har limt golfballer på låsespaken... :D

Bilen skal gå ann å kjøre...gidder ikkje senkan så mye... men et bodykit må til... og klistremerker..... ska lakere svarte viperstriper.... fjerner hjulkapslene og lakkerer felgene rød (gidder ikkje legge så mye penger i bilen)... interiøret skal gå i rødt og svart... wonderbaum og terninger er kjøpt... skal kjøpe spylemunstykke m/lys og neonlys.. ventilhette e og et billig must... har limt golfballer på låsespaken... :D

Rødt og svart passer sammen, men blir kanskje litt glorete. Men det er tøft da... Men hvis bilen er hvit utenpå, blir det like tøft da? Alternativ vil være å lakke hele bilen, men det er jo dyrt. Noen som vet hvor mye sånn ca for sprøytelakk til en hel Golf?

Golfballer på låsen? Sentrallås da? Høres... kreativt ut...

Edited by surbz00r

sentrallås ja..    lakke bilen kunne gått... har sprøyte heme... men må vite ka lakk koster... har vurdert svart bil med røde viper striper

svart med røde striper er nok fett... rød med svarte striper kunne kanskje også gått, eller gul med svart/svart med gul... men hvis du skal ha rødt/svart interiør, passer nok rød/svart eller svart/rød best...

Edited by surbz00r

hadde gått...men holder mg til svart / rød... ;)

Ok... Hmmm... du skal ha viperstriper? Hva med viperstriper på siden også, og skrive "Golf" eller hva du nå måtte føle for, slik som på denne GT40'en? (sorry hvis bildet er litt stort...) finn en fet skrift og lag sjablonger...

GT40.jpg

Edited by surbz00r

Ok... Hmmm... du skal ha viperstriper? Hva med viperstriper på siden også, og skrive "Golf" eller hva du nå måtte føle for, slik som på denne GT40'en? (sorry hvis bildet er litt stort...) finn en fet skrift og lag sjablonger...

[bilde]

Ja, det hadde kanskje vært fett... må se det ann først... finner masse skrifter eg, og velger en eg likar... flere idéer nokken?

Edited by _André_

Hmmm.... elementære ting... girspak, fete doble runde skrå enderør, bytte grill?, pedalsett osv... kunne trengt bilder...

Hmmm.... elementære ting... girspak, fete doble runde skrå enderør, bytte grill?, pedalsett osv... kunne trengt bilder...

eg fant nokken fete fake luftinntak i en katalog, det må no være aktuelt...

En ting som ikkje er så dyrt er jo plysj i taket. Megasuperduperultratiltusen-harry :D

i tillegg fins det vel ikkje så mange golfer med sidepipes? hadde ikkje det vore noke? :p

sier bare HJELP! Skal man først gjøre noe med en bil, får man da virkelig legge tid og penger i det, sånn at det blir pent! Det der høres kort sagt jalla ut..

Norge trenger virkelig ikke fler overlessa harry halvveis gjorte "wannabe" 2f2f biler...

Magnus

En ting som ikkje er så dyrt er jo plysj i taket. Megasuperduperultratiltusen-harry :D

i tillegg fins det vel ikkje så mange golfer med sidepipes? hadde ikkje det vore noke? :p

hehe, ja kanskje det, men plysj i TAKET? jaja. blir ikke litt støvete det da. vel - uvesentlig. kan jo teste :D

magnus: for min del blir det bare en slags fill-in før jeg får spart opp litt cash til å kjøpe en skikkelig bil, ikke noe rånegreier, en brukt bmw kanskje eller noe sånt.... men styla golf først ;)