Gå til innhold

Anbefaller Alien Quadrilogy til alien fans


Zemeckis

Anbefalte innlegg

Hei

 

Vil anbefalle alle alien fans som ikke har kjøpt Alien Quadrilogy om å kjøpe den med en gang. Kjøpte den på Onsdagen og den er verdt hver miste øre den kostet(599kr). Følger med hele 9 cd`er hvorav 36 timer er ekstra materialle som dokumenterer av hver av Alien filmene. Og for hver film er det en såkalt Kino versjon og en Director`s cut/Special Edition. Det vil si at man på en måte får to "versjoner" av samme film. Helt topp. Har ikke fått tid til å se igjennom ekstra materialle enda, så jeg kommer tilbake med mer info om det senere. Noen andre Alien fan`s som har denne pakka?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har den, og har sett ekstra materiale. Det er utrolig bra! :thumbup:

 

Jeg elsker den delen hvor de forteller om hvordan Alien 3 egentlig skulle være. Syns den ideen var mye bedre en slik filmen egentlig ble. Don't get me wrong, Alien 3 er en kjempe film, men den kunne ha vært bedre. Og den okse scenen som egentlig skulle være med i filmen.... Ohoho så SINNSYKT tøff. Utrolig synd at de heller brukte hundeversjonen.

Lenke til kommentar
Jeg elsker den delen hvor de forteller om hvordan Alien 3 egentlig skulle være. Syns den ideen var mye bedre en slik filmen egentlig ble. Don't get me wrong, Alien 3 er en kjempe film, men den kunne ha vært bedre. Og den okse scenen som egentlig skulle være med i filmen.... Ohoho så SINNSYKT tøff. Utrolig synd at de heller brukte hundeversjonen.

Jeg synes også at Alien 3 ble mye bedre på Special Edition enn vanlige versjonen. Det samme synes jeg med Alien 2 også. Historien ble mer komplett, om dere skjønner hva jeg mener?

Lenke til kommentar
Jeg synes også at Alien 3 ble mye bedre på Special Edition enn vanlige versjonen. Det samme synes jeg med Alien 2 også. Historien ble mer komplett, om dere skjønner hva jeg mener?

Jeg mente ikke special edition. Egentlig var det en fyr fra australia som skulle lage Alien 3. Men produsentene likte ikke ideen hans så godt, så de prøvde å få han til å skifte forskjellige ting. Men han nektet, så de sparket han. Alien 3 bruker mye fra den australske ideen. Men nesten alt det tøffe ble fjernet for det var ikke realistisk nok.

Lenke til kommentar
Jeg synes også at Alien 3 ble mye bedre på Special Edition enn vanlige versjonen. Det samme synes jeg med Alien 2 også. Historien ble mer komplett, om dere skjønner hva jeg mener?

Jeg mente ikke special edition. Egentlig var det en fyr fra australia som skulle lage Alien 3. Men produsentene likte ikke ideen hans så godt, så de prøvde å få han til å skifte forskjellige ting. Men han nektet, så de sparket han. Alien 3 bruker mye fra den australske ideen. Men nesten alt det tøffe ble fjernet for det var ikke realistisk nok.

Da har jeg visst missforstått deg :blush: Hvordan visst du egentlig dette? Er det med som ekstra materialle(ekstra cd`en til Alien 3)? :blush:

Lenke til kommentar
Jeg synes også at Alien 3 ble mye bedre på Special Edition enn vanlige versjonen. Det samme synes jeg med Alien 2 også. Historien ble mer komplett, om dere skjønner hva jeg mener?

Jeg mente ikke special edition. Egentlig var det en fyr fra australia som skulle lage Alien 3. Men produsentene likte ikke ideen hans så godt, så de prøvde å få han til å skifte forskjellige ting. Men han nektet, så de sparket han. Alien 3 bruker mye fra den australske ideen. Men nesten alt det tøffe ble fjernet for det var ikke realistisk nok.

Da har jeg visst missforstått deg :blush: Hvordan visst du egentlig dette? Er det med som ekstra materialle(ekstra cd`en til Alien 3)? :blush:

Ja det er i ekstra meteriale til 3'ern, et helt 'kapitell' om det. Meget tøft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...