Gå til innhold

Snart klart for Athlon 64 4000+, FX-55

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå begynner vi å snakke om hastigheter ja.

Ble ikke oppgradering på meg denne sommeren, håper jeg får penger til å kjøpe meg noe fett om et år! :D Blir sikkert litt forskjell å gå fra en xp1700+ da..

Skrevet

Hva er egentlig vitsen med å lage en ny cpu som er nesten indentisk med de som er, dette ser ut som at amd kun er ute etter å tyne mest mulig penger ut av folk , da ytelsesforskjellen i realiteten er tilnærmet null. :hmm:

Skrevet
Hva er egentlig vitsen med å lage en ny cpu som er nesten indentisk med de som er, dette ser ut som at amd kun er ute etter å tyne mest mulig penger ut av folk , da ytelsesforskjellen i realiteten er tilnærmet null. :hmm:

Jaja.

*sikle på FX-55* :dribble:

Skrevet

Spørs vel om det heller er snakk om en re-branding her. De har sikkert ingenting i mot at den tidligere FX-53 sammenlignes med vanilla Pentium4 og ikke Extreme Edition.

Skrevet (endret)
Noen som skal kjøpe min PC?

Jeg skal oppgradere mitt utstyr...

TYPISK!!! hehe

blir nok FX 55 på me da.. KANJSE

Øyvind D kom deg på MSN nå!!!!

Endret av Åsmund@ATi
Skrevet

Med ref. til en annen tråd her på forumet er det vel det som kalles å ikke bremse utviklingen ;)

Skrevet

Ok, jeg byr 5000,- for alt (eksludert skjermene og skjermkortet) :w00t:

Kan ikke si nei til det tilbudet!

500,- :innocent:

Skrevet (endret)

TYPISK!!! hehe

blir nok FX 55 på me da.. KANJSE

Øyvind D kom deg på MSN nå!!!!

Når blir egentlig systemet kjøpt? :!:

FX-55 :dribble:

Endret av Chris88
Skrevet
Hva er egentlig vitsen med å lage en ny cpu som er nesten indentisk med de som er, dette ser ut som at amd kun er ute etter å tyne mest mulig penger ut av folk , da ytelsesforskjellen i realiteten er tilnærmet null.  :hmm:

Med ref. til en annen tråd her på forumet er det vel det som kalles å ikke bremse utviklingen ;)

Ser heller ikke at dette fremmer utviklingen , men heller gjør markede mer uoversiktlig , man sitter jo her med tre cpuèr fra samme produsent som yter tilnærmet indentisk , men på papiret ser svært så forskjellig ut , personelig ser jeg på dette som et forsøk på å tjene mest mulig penger på disse da de helt klart har møtt vegge hva ytelse anngår .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...