Gå til innhold

TES: morrwind? nye utfordring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har tatt alt nå i jakt på en utfordring.... kan ikke finne noen.. er det noen hemmelige quester eller plug-ins med quests og gjerne mostere som jeg få faktisk jobbe med... har tatt de tre mainquests og har fått alle rustingene og artfacts som er å få... blitt vampyr tatt quests og blitt menneske igjen... har ikek noen ting å gjøre det eneste i morrowind som hadde noen som helst sjans var almexias hands sammen med almexia... prøv det det er en utfordring for dere som har spilt lenge, men er nå på jakt etter noe annet i morrowind... dette er et helt genialt spill :love: og leter etter mer å gjøre

Videoannonse
Annonse
Skrevet
spill hele spillet på nytt........ med 100% blind, det er en utfordring :tease: . (uten å bruke map eller det lille kartet nederst til høyre)

:lol:

Du kan laste ned Velidon (søk på google gidder ikke å finne linken :p)

Eller du kan skaffe deg andre mods, det er MANGE der ute :roll:

Skrevet

Prøv The Sword of Perithia, utrolig kul quest i et helt nytt kontinent. Det er bra greier, har ikke kommet langt men den er vesentlig mer spennende siden i denne questen trenger du ikke gå tilbake. Jeg anbefaler den på det sterkeste. Du kan bare glemme Vvardenfell hvis du spiller denne modden.

LINK

Skrevet (endret)

Jah, skulle akkurat til å svare med den linken jeg også. Sword of Perithia er en total conversion mod, altså det starter helt som vanlig, våkner opp på båten, hele character gen delen er som før. Men istedet for å sende deg ut i Seyda Neen blir du sendt tilbake til båten, som tar deg til den nye verdenen (minst like stor plass som Vvardenfell). Du bør også laste ned Fallen Angel-klassen, da det er en egen historielinje for den, og masse klær spesialdesignet for denne. Damene ser 10 ganger bedre ut enn mennene (veldig gotisk stil) Pluss at man får kule englevinger på ryggen, og får permanent Slowfall så du kan glidefly hver gang du hopper.

Man MÅ starte New Game uansett, går ikke an å importere din lvl 56 supermegafighter, det ville ikke vært mye moro heller! Og de anbefaler Fallen Angel klassen, som er av typen "dark avenger", altså bueskytter m/ shortsword og destruction blant hovedskills.

Mange nye byer, alt fra størrelse på Balmora til Baldur's Gate. Og selvsagt et unikt plot som er faaaaaar away fra Morrowind sitt. Men det røper jeg ikke her.

Har bare såvidt begynt.

Endret av Bitex
Skrevet
Prøv The Sword of Perithia, utrolig kul quest i et helt nytt kontinent. Det er bra greier, har ikke kommet langt men den er vesentlig mer spennende siden i denne questen trenger du ikke gå tilbake. Jeg anbefaler den på det sterkeste. Du kan bare glemme Vvardenfell hvis du spiller denne modden.

LINK

Etter at jeg installerte den modden kommer det en feilmelding hver gang jeg starter morrowind med eller uten modden. Feilmeldingen er:

"Failed to load snowflake: Meshes\Bm_snow_01.nif"

Skrevet

LINK

Etter at jeg installerte den modden kommer det en feilmelding hver gang jeg starter morrowind med eller uten modden. Feilmeldingen er:

"Failed to load snowflake: Meshes\Bm_snow_01.nif"

Høres nesten ut som om det er en fil du mangler... Har du noengang slettet noe fra Morrowind-mappen?

Skrevet (endret)

Ikke bry deg om sånne feilmeldinger. Bare trykk Yes helt til de går vekk. Det skjer ofte når man installerer mods, grunnet den modulære strukturen Morrowind er bygd opp rundt. Man forandrer på ting i spillet, og da blir det ofte små feilmeldinger her og der når det loader. Ikke farlig overhodet.

Hvis du deaktiverer en stor mod vil du få haugevis med feilmeldinger neste gang du starter spillet, fordi den ikke finner masse textures og ditt og datt som var loadet forrige gang. Det forsvinner etter du har savet en gang.

Endret av Bitex
Skrevet
Sea of Destiny og Den offisielle Plug-inen Firemoth kolliderer. Bare så det er sagt.

Er et bra poeng, sjekket netopp readme filen til SOD, og av en eller annen grunn så er ikke kompatibilitetsproblemer tatt med. Så om du skal installere Sea Of Destiny så avinstaller Firemoth plugin'en først.

Skrevet
gled deg til denne blir ferdig:

www.memod.co.uk

da får du nok å gjøre i flere år framover ;)

" The dream is over" står på den sida...Står at de ikke kan fortsette lenger.

Skrevet
gled deg til denne blir ferdig:

www.memod.co.uk

da får du nok å gjøre i flere år framover ;)

" The dream is over" står på den sida...Står at de ikke kan fortsette lenger.

så trist :cry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...