Valent Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 (endret) Jeg har fått meg en ny psu og på www.overklokking.no blei den testet. (det er den fra aspire med leds) der står det at psuen ikke har en vifte som blåser nedover så det kan føre til kondens. Det jeg lurer på er følgende jeg har 5 kæbbisvifter der 2 av dem blåser ut og 3 in. de er følgende plassert 2 stk blåser inn på hovedkortet 1 blåser inn forran og 1 blåser ut bak og en blåser ut rett over hovedkortet altså oppover.. kan det hende at min pc får kondens?? Edit: link http://overklokking.no/annet/aspire_atx-as500w/index.html Endret 9. september 2004 av Valent
Goophy Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 kan det hende at min pc får kondens?? Hvis du setter den halveis ut av vinduet når det er -10 ute, så kanskje...
iron_knuckle Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Det må vel vere umulig og få kondens i ei psu i norge.
Hårek Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Det står jo at det gjelder Vapochill. Siden det er en aktiv kjøler (virker som et kjøleskap) så kan du få kondens. Ellers er det ikke noe problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå