Gå til innhold

Kjøpte spill i Polen, spillet var på polsk

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

og kjøpt meg gothic to. når eg kom heim va jo selvfølgelig spele på polsk.

e da nåke eg kan lasta ner for og omsetta spele te engelsk???

#Edit av moderator - Forandret emnefeltet fra "tabbe var i polen på ferie"#

Endret av Afseth
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-9MaQoRVt
Skrevet

Vær litt mer tålmodig, dette er ikke IRC.

Jeg har ikke peiling, men de som har det har tydeligvis ikke lest tråden. Kanskje et annet emnefelt hadde vært bedre? Forslag: "Oversette Gothic 2 fra polsk til engelsk?" eller "Trenger hjelp med å oversette et spill". Dette er bare forslag, da. ;)

Skrevet
Vær litt mer tålmodig, dette er ikke IRC.

Jeg har ikke peiling, men de som har det har tydeligvis ikke lest tråden. Kanskje et annet emnefelt hadde vært bedre? Forslag: "Oversette Gothic 2 fra polsk til engelsk?" eller "Trenger hjelp med å oversette et spill". Dette er bare forslag, da.

:yes::yes::yes:

Gjest Slettet-9MaQoRVt
Skrevet (endret)

Bah. Betongmannen var før meg uansett.

Og han hadde et ordentlig svar, til og med. Ehm... får vel prøve å komme med et forslag jeg og... Google?

Endret av Slettet-9MaQoRVt
Skrevet

Tror de fleste spill kjører på separate tekst filer. Google er jo en bra søkemotor, men du har ikke tittet inne i spillet etter noen config for å rette på språket? Tror det kanskje kan hjelpe litt, om ikke søk.

Håper du får til problemet ditt :yes:

Skrevet (endret)

Er ikke bare å bytte ut tekstfilene, Gothic 2 har alt som speech også. Og å høre alle sammen snøvle ivei på polsk kan ikke være noe særlig, selv om teksten blir engelsk. Du må isåfall finne tak i språkfilene på engelsk en plass. Laste ned en pirat-versjon av det engelske spillet og kopiere filene derfra? Veit ikke jeg.

Finnes ikkeno patch til sånt hvertfall.

Speech tar så mye plass på CD'ene at de kan bare ha ett språk i slengen.

Kundeservice til utviklern kan jo også hjelpe hvis de har en god dag.

Endret av Bitex
Skrevet

last ned gothic 2 english da du har full rett til den siden du har betalt for det... :innocent:

håper ingen skinnhellige slasker kommer å skyter meg fordi jeg skrev dette :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...