Hollund Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 (endret) og kjøpt meg gothic to. når eg kom heim va jo selvfølgelig spele på polsk. e da nåke eg kan lasta ner for og omsetta spele te engelsk??? #Edit av moderator - Forandret emnefeltet fra "tabbe var i polen på ferie"# Endret 11. september 2004 av Afseth
Hollund Skrevet 9. september 2004 Forfatter Skrevet 9. september 2004 ingenting nevel får berre kasta da då!!!!
Betongmannen Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Foreslår at du venter litt lenger enn 10 minutter før du blir sur. Du kan jo også gjøre litt selv, f.eks gå til www.gothic2.com og kanskje sende en mail til supporten?
Gjest Slettet-9MaQoRVt Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Vær litt mer tålmodig, dette er ikke IRC. Jeg har ikke peiling, men de som har det har tydeligvis ikke lest tråden. Kanskje et annet emnefelt hadde vært bedre? Forslag: "Oversette Gothic 2 fra polsk til engelsk?" eller "Trenger hjelp med å oversette et spill". Dette er bare forslag, da.
figure_02 Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Vær litt mer tålmodig, dette er ikke IRC. Jeg har ikke peiling, men de som har det har tydeligvis ikke lest tråden. Kanskje et annet emnefelt hadde vært bedre? Forslag: "Oversette Gothic 2 fra polsk til engelsk?" eller "Trenger hjelp med å oversette et spill". Dette er bare forslag, da.
Gjest Slettet-9MaQoRVt Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 (endret) Bah. Betongmannen var før meg uansett. Og han hadde et ordentlig svar, til og med. Ehm... får vel prøve å komme med et forslag jeg og... Google? Endret 9. september 2004 av Slettet-9MaQoRVt
Bear^ Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Tror de fleste spill kjører på separate tekst filer. Google er jo en bra søkemotor, men du har ikke tittet inne i spillet etter noen config for å rette på språket? Tror det kanskje kan hjelpe litt, om ikke søk. Håper du får til problemet ditt
Bytex Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 (endret) Er ikke bare å bytte ut tekstfilene, Gothic 2 har alt som speech også. Og å høre alle sammen snøvle ivei på polsk kan ikke være noe særlig, selv om teksten blir engelsk. Du må isåfall finne tak i språkfilene på engelsk en plass. Laste ned en pirat-versjon av det engelske spillet og kopiere filene derfra? Veit ikke jeg. Finnes ikkeno patch til sånt hvertfall. Speech tar så mye plass på CD'ene at de kan bare ha ett språk i slengen. Kundeservice til utviklern kan jo også hjelpe hvis de har en god dag. Endret 10. september 2004 av Bitex
Hollund Skrevet 10. september 2004 Forfatter Skrevet 10. september 2004 TAKKER....SORRY FOR AT EG VAR UTOLMODIG.BERRE LIT SUR
gthaman Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 last ned gothic 2 english da du har full rett til den siden du har betalt for det... håper ingen skinnhellige slasker kommer å skyter meg fordi jeg skrev dette
Illmatic Skrevet 10. september 2004 Skrevet 10. september 2004 *skudd* neida...men prøv å mail dem du...
Black Star Skrevet 11. september 2004 Skrevet 11. september 2004 håper ingen skinnhellige slasker kommer å skyter meg fordi jeg skrev dette Neida, men ingen må si hvordan man får tak i piratkopi da det kan brukes av flere enn han som har en lisens.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå