darkness| Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Well, there you go. Jeg har gått tom for gode ideer.
chris Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Hvordan foreslår du jeg skal få penger da? Gamble meg vei til toppen? investeringer
darkness| Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Hva skal jeg investere da? Ræven min? Anyone? Kjøpe aksjer til rumpen min? 1000kr pr. stk. 10000 aksjer.
chris Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 De rikeste har vært heldige og funnet på gode ideer som gjorde dem rike Heldige ja, til en viss grad, men også de har øynene oppe og har karisma. De vet hva som selger. De vet å snakke for seg.
TLZ Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Er det ingen jobb? Ikke en gang "fillejobber"? :idontgetit:
chris Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Well, there you go. Jeg har gått tom for gode ideer. Olav Thon begynte å selge reveskinn nå har han over 20 milliarder i formue.
TLZ Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Ingen jobber? Nei, da burde du vel kanskje prøve deg et annet sted ja. Hva skal jeg investere da? Ræven min? Jeg utnevnte den jo til vinner av "Fiiiiineste rumpe"-tråden så kanskje noen der er villige?
darkness| Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Hvis det hadde vært så lett for alle, så hadde alle vært rike. Men da hadde ikke de vært rike likevel. *Kremt* Poenget mitt er i hvert fall at noen skiller seg ut fra mengden fordi de er smartere, mer kreativ eller rett og slett bare heldigere enn andre.
TLZ Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Poenget mitt er i hvert fall at noen skiller seg ut fra mengden fordi de er smartere, mer kreativ eller rett og slett bare heldigere enn andre. Ikke glem pågangsmot.
chris Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Studere? Joda, der kommer man jo langt, jeg har ikke 2mx og 2fy. Det handler om kapital ikke 2mx eller 2fy. Gå i gaten og se på bolig annonser, du finner kanskje en tier på veien. Da har du ihvertfall tjent ti kroner.
darkness| Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Tror ikke man kan leve på en tier, chris. Det er fint å drømme, men man kommer som oftest ikke så langt i virkeligheten på den måten. Pågangsmot har jeg desverre gått nesten tom for. Jeg har seff ikke gitt opp å holde utkikk etter jobber, men resten av piffen har gått ut av meg. Lurer på hva jeg skal leve på når studielånet stopper å komme.
chris Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Tror ikke man kan leve på en tier, chris. Det er fint å drømme, men man kommer som oftest ikke så langt i virkeligheten på den måten. Er ikke det jeg sier. It`s an expression.
darkness| Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Jeg vet det. Men det forandrer ikke at man kan ikke leve på luftslott
chris Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Gå i gaten og se på bolig annonser, du finner kanskje en tier på veien. Da har du ihvertfall tjent ti kroner. Det der har faktisk kommet fra selveste Olav Thon.
Vt-iversen Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Det som ikke tar livet av deg, gjør deg sterkere Dette stemmer ikke alltid i praksis! Ta for eksempel et hjerteinfarkt du overlever. Dette blir du så definitivt ikke sterkere av!
darkness| Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Det som ikke tar livet av deg, gjør deg sterkere Dette stemmer ikke alltid i praksis! Ta for eksempel et hjerteinfarkt du overlever. Dette blir du så definitivt ikke sterkere av! Mentalt, ikke fysisk.
Vt-iversen Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 Men da er jo utsagnet ubrukelig? Du dør ikke av noenting mentalt. Alle dødsfall er fysiske!
darkness| Skrevet 10. oktober 2005 Skrevet 10. oktober 2005 (endret) Det er ingen som sier at du dør av noe mentalt heller. Selv om jeg tror at det er mange som dør pga sorg. Poenget er i hvert fall: Det du ikke dør av fysisk, gjør deg sterkere mentalt. Forstår du ikke det, er det på tide å lalle. Så snakkes vi morgen når du er frisk, opplagt og klar for å forstå Endret 10. oktober 2005 av darkness|
Anbefalte innlegg