Jump to content
Sign in to follow this  
phnx85

Starcraft resolution hack

Recommended Posts

Det finnes et program som heter Op3 som du kan sjekke ut diverse score inne i spillet, der kan du ihvertfall ha 800*600 oppløsning. Noe annet for starcraft er ikke lagd, og jeg tror heller det ikke er mulig...

Det finnes et program som heter Op3 som du kan sjekke ut diverse score inne i spillet, der kan du ihvertfall ha 800*600 oppløsning. Noe annet for starcraft er ikke lagd, og jeg tror heller det ikke er mulig...

Ehm, javell..? Så med andre ord hvis jeg vil se på scoren til et game så kan jeg laste ned Op3. Hva hjelper det meg?

Står ett eller annet sted på Blizzard sin hjemmeside at de valgte permanent oppløsning til starcraft slik at de med større/bredere/høyere skjerm (som du :p ) ikke skulle ha en fordel over de andre spillerene (f.eks se mer av kartet)

Sp+

Står ett eller annet sted på Blizzard sin hjemmeside at de valgte permanent oppløsning til starcraft slik at de med større/bredere/høyere skjerm (som du :p ) ikke skulle ha en fordel over de andre spillerene (f.eks se mer av kartet)

Sp+

Jeg har også lest det som står på Blizzard sine sider. Derfor lurte jeg på om det fantes noen hack for å endre oppløsningen.

Står ett eller annet sted på Blizzard sin hjemmeside at de valgte permanent oppløsning til starcraft slik at de med større/bredere/høyere skjerm (som du  :p ) ikke skulle ha en fordel over de andre spillerene (f.eks se mer av kartet)

Sp+

Jeg har også lest det som står på Blizzard sine sider. Derfor lurte jeg på om det fantes noen hack for å endre oppløsningen.

Jeg har også sett etter noe slikt.

Men slikt jeg forstod det må hacken endre selve motoren til spillet (som vel er ulovlig). Og det sier seg selv at noe slikt ikke er spesielt lett. Tror du må vente på Starcraft2 ja. Der blir det ingen begrensning :)