Gå til innhold

De beste bilspillene!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spiller det meste jeg får tak i, alt fra Stunts og frem til i dag med NFSU, CMRX osv osv. Men det beste bilspillet imo pr dags dato er Live For Speed (jeg har S1 og kjøpt S2 (før det har kommet)).

 

I demo versjonen lærer du å kjøre, og må lære deg å enten unngå tullingene eller bli en av tullingene (som aldri kjøper fullversjonen) og deretter gå videre å kjøre de resterende banene og bilene (som er vesentlig vanskeligere med unntak av FWD bilene).

 

Ellers venter jeg på GTR (kommer 24.11.04 :D) som ser ut til å bli meget bra både visuelt OG kjøremessig. Jeg er en realismefreak, men syns også det var morro å kjøre gjennom stort sett alle SP deler av NFS og CMR seriene (bare for morro skyld :p).

Lenke til kommentar

Faktisk så er TOCA Race Driver 2 vanvittig gøy online. Vel merka, hvis man spiller med ok folk. Jævla synd med snørrunger som skal kjøre motsatt vei, men man kan slå av kræsjene. Blir ikke like gøy(for alle kjører samme spor) men er det ok folk man spiller med er det meget gøy.

For realisme må jeg si Richard Burns. Vanvittig vanskelig. Særlig når man er vannt med fra andre spill at kartleseren sier ifra om steiner og trestubber. Og at man stopper når man tråkker inn bremsen.

 

Meget synd at lisensen til Formel 1 er snappet opp av ett eller annet møkkafirma som ikke utgir spill til pc. -Jeg driter i om du vet hvilket firma det er. Det er utilgivelig! Basta!

F1 99-02 var lenge en favoritt.

 

edit: hadde jeg ikke tenkt på.... at grunnen til at så mange ikke spiller eller snakker om Toca Race Driver 2 er fordi de ikke får kopiert det... sier litt egentlig..

Endret av rivaldo
Lenke til kommentar
Faktisk så er TOCA Race Driver 2 vanvittig gøy online. Vel merka, hvis man spiller med ok folk. Jævla synd med snørrunger som skal kjøre motsatt vei, men man kan slå av kræsjene. Blir ikke like gøy(for alle kjører samme spor) men er det ok folk man spiller med er det meget gøy.

For realisme må jeg si Richard Burns. Vanvittig vanskelig. Særlig når man er vannt med fra andre spill at kartleseren sier ifra om steiner og trestubber. Og at man stopper når man tråkker inn bremsen.

 

Meget synd at lisensen til Formel 1 er snappet opp av ett eller annet møkkafirma som ikke utgir spill til pc. -Jeg driter i om du vet hvilket firma det er. Det er utilgivelig! Basta!

F1 99-02 var lenge en favoritt.

 

edit: hadde jeg ikke tenkt på.... at grunnen til at så mange ikke spiller eller snakker om Toca Race Driver 2 er fordi de ikke får kopiert det... sier litt egentlig..

 

Som om jeg skulle sagt det selv. :yes:

 

Må si meg utrolig imponert over Richard Burns Rally.

 

Tok fram Colin McRae 4 igjen i går for å teste forskjellen,

og det er som natt og dag. Kjørte en etappe og måtte bare

slå det av. Utrolig dårlig sammenlignet med RBR.

 

Skulle likt å se trynene på folkene hos Codemasters når

de prøvde RBR for første gang. Regner jo med de har testet det.

Lenke til kommentar

TOCA2 :w00t: er konge fett online, men sitte fast på singleplayer på 88% umulig å kjøre på snø :thumbdown: noen som vet hvordan jeg kommer meg videre??? er tilogmed vlillig til å cheate...

 

richard burns har jeg ikke fått skaffet meg men det ser og høres drit fett ut...

 

nfs: porche er dødsfett feteste nfs jeg har spillt

 

liker også f1 spillet til ea der man kan spille noen sesonger husker ikke hva det heter...

 

 

nfs:u er bad

 

trackmania er bad som bil spill men morro allikvel

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...