Bear^ Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Ah, spraypaintings, hehe, tok den ikke før nå Om du bruker Wally og åpner spraypaints.wad som ligger i Valve folderen ser du at det må være 64x64 med 256 color. Er i alle fall den informasjonen jeg leser i Wally.
Loudmouf Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Kanskje et litt dumt spørsmål, men hvor skal jeg legge wadfilen?
Bear^ Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Om du skal legge til spraypaints skal det finnes en fil i half-life\valve folderen som heter spraypaint.wad. Lag en backup av den og erstatt den wad filen. Nå skal du ha dine egne spraypaints, men om de du spiller mot ikke har samme wad fil som du har får ikke de opp dine spraypaints. Endret 3. oktober 2004 av Bear^
[ReXoR] Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 Neh. Kopier logo-fila opp i 3 filer og legg de i cstrike-mappa med dissa navna: decal.wad pldecal.wad tempdecal.wad
A.J Green Skrevet 20. oktober 2004 Skrevet 20. oktober 2004 (endret) spraypaints er veldig lett. bare bruk Decal Converterfinn et bilde. åpne det med decal converter, trykk make decal, gi den nytt navn til tempdecal og kopier den i cstrike mappen din, så er det bare å spraye i vei. Endret 20. oktober 2004 av ericthelord
Sigga Skrevet 21. oktober 2004 Skrevet 21. oktober 2004 Hmmm...Det hørtes enkelt ut..Det skal jeg prøve etter middag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå