Gå til innhold

Logoer Til CS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!

Jeg har nettop funnet et program som lager cs logoene jeg vil den skal.

Men...

Jeg her Ingen kule bilder...

Legg noen brae her plzzz

Bildene kan ikke vere alt for stor,eller for liten

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker wally, og den største kvadratiske oppløsningen jeg tror den funker på er 96*96 pixler, for det må gå opp i opp med 16. Går det ann å få litt mer høyoppløselig tags? (Sorry off-topic)

Skrevet

Keh kan bruke wally helt fint, men pixlene må gå opp i 16, og bildet kan MAZ være 12K pixler eller noe, så 96*96 er det største jeg får til, i farger. MS paint lager ikke .wad .....

• 4 uker senere...
Skrevet (endret)

Driver å mekker sammen noen texutres nå, og Wally takler fint opp til 256x256, men over det går det ikke helt bra ;)

Edit:

Bruk heller photosop og lag bildene slik de skal være, så lagrer du de som jpg fil, i en akseptabel størelse fra 256x256 og nedover (kan takle høyere for alt jeg vet) og opprett en ny WAD3 fil (HL wad file). Dreg bilde inn i wally og slipp, vips, lagre, 1 bilde i din wad fil :D

Endret av Bear^
Skrevet
Driver å mekker sammen noen texutres nå, og Wally takler fint opp til 256x256, men over det går det ikke helt bra ;)

Edit:

Bruk heller photosop og lag bildene slik de skal være, så lagrer du de som jpg fil, i en akseptabel størelse fra 256x256 og nedover (kan takle høyere for alt jeg vet) og opprett en ny WAD3 fil (HL wad file). Dreg bilde inn i wally og slipp, vips, lagre, 1 bilde i din wad fil :D

Nope, har prøvd alt nå, og får bare melding i consolen i 1.5 om at "ignoring invalid custom spray" elelr noe sånt. Så får jeg HL sprayen. Skal sjekke i 1.6 om om det er det som er problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...