Primator Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Hallo! Jeg har nettop funnet et program som lager cs logoene jeg vil den skal. Men... Jeg her Ingen kule bilder... Legg noen brae her plzzz Bildene kan ikke vere alt for stor,eller for liten
morgus Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Hva slags program er det, har lyst til å gjøre dette selv? Beklager at det ble off topic
Piratpjokken Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Hva slags program er det, har lyst til å gjøre dette selv? Beklager at det ble off topic Wally ??
morgus Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Beklager at det ble off topic Wally ?? Takk for hjelp, da skal ikke jeg skrive mer off-topic
-Teddy- Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Jeg bruker wally, og den største kvadratiske oppløsningen jeg tror den funker på er 96*96 pixler, for det må gå opp i opp med 16. Går det ann å få litt mer høyoppløselig tags? (Sorry off-topic)
DDDD Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Går da også fint med MSPaint og? Jeg bruker et svart hvitt(eller ikke noe) bilde av meg selv jeg.
Primator Skrevet 8. september 2004 Forfatter Skrevet 8. september 2004 (endret) Jeg bruker ikke Wally. Jeg fant den Her : http://www.free-computer-wallpapers.com/ Men magler fortsatt bilder Samme hvor stor bilde er assa . Jeg kaller meg Raz0r Blade, helst et bilde med et kult sverd eller noe Endret 8. september 2004 av Primator
Sigga Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Var det ikke en som lagde en guide om hvordan du brukte wally engang?
-Teddy- Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Keh kan bruke wally helt fint, men pixlene må gå opp i 16, og bildet kan MAZ være 12K pixler eller noe, så 96*96 er det største jeg får til, i farger. MS paint lager ikke .wad .....
kunchun Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Når jeg har laget en logo. I hvilken mappe skal jeg så legge den inn i?
-Teddy- Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Hvilken filtype har du? Har du pldecal.wad legg den i i cstrike mappa, om du har 1.6 og tempdecal.wad så legger du den også i cstrike mappa
kunchun Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Jeg prøvdeå lage en i paint. Men når jewg skulle sette den på avslutta maskina cs..
Piratpjokken Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Hvor kan eg laste ned "Wally" svar fort! kjeder mei
Sigga Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Her kan du laste ned Wally....Husk at google er din venn.
Trygve Skrevet 2. oktober 2004 Skrevet 2. oktober 2004 Har Wally men skjønner ikke hvordan det virker
Bear^ Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 (endret) Driver å mekker sammen noen texutres nå, og Wally takler fint opp til 256x256, men over det går det ikke helt bra Edit: Bruk heller photosop og lag bildene slik de skal være, så lagrer du de som jpg fil, i en akseptabel størelse fra 256x256 og nedover (kan takle høyere for alt jeg vet) og opprett en ny WAD3 fil (HL wad file). Dreg bilde inn i wally og slipp, vips, lagre, 1 bilde i din wad fil Endret 3. oktober 2004 av Bear^
[ReXoR] Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 (endret) du har jo han goatse.cx-fyren da? Handler om å psyche ut motstanderne! Endret 3. oktober 2004 av [ReXoR]
-Teddy- Skrevet 3. oktober 2004 Skrevet 3. oktober 2004 Driver å mekker sammen noen texutres nå, og Wally takler fint opp til 256x256, men over det går det ikke helt bra Edit: Bruk heller photosop og lag bildene slik de skal være, så lagrer du de som jpg fil, i en akseptabel størelse fra 256x256 og nedover (kan takle høyere for alt jeg vet) og opprett en ny WAD3 fil (HL wad file). Dreg bilde inn i wally og slipp, vips, lagre, 1 bilde i din wad fil Nope, har prøvd alt nå, og får bare melding i consolen i 1.5 om at "ignoring invalid custom spray" elelr noe sånt. Så får jeg HL sprayen. Skal sjekke i 1.6 om om det er det som er problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå