Gå til innhold

Hjelp..har fått Far Cry på DVD-ROM!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm, jeg som trodde det ble standard for flere år siden?

Når det gjelder det å slippe å bytte disker under installasjon, skal man nok ikke glede seg for meget. Myst IV vil komme på 4 DVDer, så da er det tilbake til det gamle... (Men så får vi håpe opplevelsen blir verdt den lille innsatsen, da.)

Og, i fare for å være litt skadefro, hva trodde trådstarter egentlig, da han så det stod PC DVD-ROM på pakken? Eller kikket han ikke etter? :) ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og, i fare for å være litt skadefro, hva trodde trådstarter egentlig, da han så det stod PC DVD-ROM på pakken? Eller kikket han ikke etter?  ...

Jepp..så det ikke. Jeg har faktisk aldri sett det på et spill cover før (DVD-ROM)...men begynte å lure da cd-rom'en min spyttet ut platen for andre gang...da så jeg på cover....åhhh pokker tenkte jeg. Som dere kanskje har sett i en annen tråd her på hardware forumet så kjøpte jeg meg en LG DVD-ROM til 375kr..Det var sikkert 100kr dyrere enn billigste nettbutikk, men jeg ville ha den på dagen hehe.

Men kameraten min har hatt dvd-rom i mange år, men jeg har aldri før hatt bruk for det liksom.

Skrevet

Jeg mener da at DVD-rom har vært standard i flere år? Compaq-PC'en som mutter'n og fatter'n kjøpte i 2000 hadde DVD-rom og hele pakka den... :ermm:

Skrevet
Denne er billig og bra. 

Denne jeg kjøpte for 375...Ikke så gale det...man kan lett legge på 100kr i frakt fra alle nettbutikker..så da kom jeg ikke så dårlig ut.

Ja..DVD-rom har vært standard lenge, men dem har lenge vært bråkete og fæl også. Dem nye (1-2 år gamle) går nesten lydløst sammenlignet. Og en slik ny en har jeg nå :p

Skrevet

Takk heller gudene for at du slipper 4 CD`er som jeg sliter med på sims2.

I bunn og grunn er det ikke 4 CD`er som plager , men den "standard" størrelsen på koveret blir forandret , og passer ikke inni samlingen min med Spill/DVD filmer.

Skrevet
Jeg mener da at DVD-rom har vært standard i flere år? Compaq-PC'en som mutter'n og fatter'n kjøpte i 2000 hadde DVD-rom og hele pakka den... :ermm:

Samme her. Det fulgte med DVD-rom på den gamle pentiumIII PCen vår.

Skrevet

Jo, men DVD-rom har ikke vært standard på spill før liksom. Om det har vært standard på "pakke"-pc'er er jo relativt ubetydelig, da gamere stort sett bygger pc selv. Og man putter ikke ting i pc'en man ikke trenger.

Skrevet
Jo, men DVD-rom har ikke vært standard på spill før liksom. Om det har vært standard på "pakke"-pc'er er jo relativt ubetydelig, da gamere stort sett bygger pc selv. Og man putter ikke ting i pc'en man ikke trenger.

Kjøpte min første DVD-ROM til en Celeron 266. Herlig 2x-sak med eget mpeg2-kort. Har ikke vært noen grunn til å kjøpe noe annet enn DVD-ROM i flere år nå, med mindre du lever med en eneste enhet, og det er en CD-brenner. I det siste har flere spill begynt å komme på DVD, så nå er DVD-ROM noe av det du trenger som Gamer uansett. ;)

Skrevet

Har hatt DVD-ROM'en min i over fire år nå... 12x40x, og den kosta 1200,- ny.

*Mimre*

Sist jeg kjøpte en CD-brenner, kosta den 250,- ny (bulk).

Produseres det CD-ROM's lengre overhodet? *Greier ikke å se for seg noen bruksområder*

DVD-ROM er jo nyttig til film og leksikoner og Linux-distroer og slikt.

Lykke til, gamer73.

Skrevet (endret)

Hvis du ser bakpå coveret står det DVD/CD-ROM drive (4xDVD or 16XCD-ROM).

Kan jo lure da... Jeg har tidligere heller sjekket system rec. på baksida av coveret enn å studere fronten...bør vel gjøre begge deler heretter...

joTAN

Endret av joTAN
Skrevet
DVD-Rom burde være standard på dagens maskiner. Billig er det også.

enig der

Jeg tror strengt tatt det er standard. Finn meg en maskin på Elkjøp/whatever som ikke har DVD-ROM/brenner. For det siste året.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...