Sigga Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hvis du er så skilled.....Spiller du da i CPL??? Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) opa er tidligere 3V. Nå drifter han acmae-games alle begynner ett sted, og cs community i norge er ikke så stort, dvs har du spilt en stund har du vært borti de fleste som er "pro" nå. Endret 8. september 2004 av crownjewel Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Tøft! *bøyesegistøvet* Lenke til kommentar
brillan Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 *Ta på Opacus* I feel the p0wer! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Jeg har også drept XeqtR! Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) *Ta på Opacus* I feel the p0wer! tar deg seriøst på bakgrunn av at det virker som dere faktisk ser på de som spiller i cpl, og gir de heltestatus. Nå er det faktisk sånn at disse cpl folka ikke er så sinnsykt gode, mange som har like bra "aim" og spillforståelse, men pga. teamwork blir laget deres bra, det er derfor de er best, så jeg har drept xqter eller hva faen han heter har null betydning. Alle som har spilt litt serøst vet dette. og det var dette Opacus prøvde å få fram. Endret 8. september 2004 av crownjewel Lenke til kommentar
SyphoN Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hvordan kommer jeg inn på den serveren da må jeg registrere meg på hjemmesida deres da? Lenke til kommentar
Opacus Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Hvis du er så skilled.....Spiller du da i CPL??? Nei, jeg har CS/gaming som hobby, ikke yrke. Men hadde jeg ikke hatt kone og to barn, er det en viss fare for at jeg hadde prøvd meg. Om jeg hadde kommet noen vei, er jo en helt annen sak Lenke til kommentar
Opacus Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 (endret) opa er tidligere 3V.Nå drifter han acmae-games alle begynner ett sted, og cs community i norge er ikke så stort, dvs har du spilt en stund har du vært borti de fleste som er "pro" nå. 3V var den artigste tiden når det gjelder CS for min del. SHIELD-perioden kommer også høyt opp, morro å spille med gutter som sirfresh, flabbert, osv. osv. Men toppen av alt taktikk- og skillmessig var vel i [=bibel=] som slo de fleste "toppklanene" på CB når CB fortsatt var noe tess. Lite visste folk om at lineupen til bibel bestod av folk fra 1stborn, XiSM, og en eller to andre klaner Ble jo en skikkelig mimretråd dette her, iallefall for min del Endret 8. september 2004 av Opacus Lenke til kommentar
SyphoN Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har spillt 4 timer i dag: her er lista Drept XeqtR 5 ganger. Drept Koston Drept 2 stk fra clan it (husker ikke nick) PlZ tror jeg. +++ andre "cpl" folk INGEN WHINING,INGEN LAMING OG RUSH til 1000 hehe ser du skrev at du drepte XeqtR 5 ganger men det stemmer ikke ser jeg du har drept han 4 ganger og han har drept deg 5 ganger rett skal vere rett Lenke til kommentar
brillan Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 *Ta på Opacus* I feel the p0wer! tar deg seriøst på bakgrunn av at det virker som dere faktisk ser på de som spiller i cpl, og gir de heltestatus. Nå er det faktisk sånn at disse cpl folka ikke er så sinnsykt gode, mange som har like bra "aim" og spillforståelse, men pga. teamwork blir laget deres bra, det er derfor de er best, så jeg har drept xqter eller hva faen han heter har null betydning. Alle som har spilt litt serøst vet dette. og det var dette Opacus prøvde å få fram. Ikke ta meg seriøs. Se på noen av mine innlegg. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 (endret) du har spilt med xeqtr?? jepp spillte en del tidligere i dag, da kom xeqtr inn å spillte. Det som er litt rått er at alle di kjente spiller der har vert 2stk fra clan-it der i dag + Dark alliance osv... har en kompis som var hjemme fra skolen i dag, da spillte element Kan jeg ta på deg? 3V var den artigste tiden når det gjelder CS for min del. SHIELD-perioden kommer også høyt opp, morro å spille med gutter som sirfresh, flabbert, osv. osv. Men toppen av alt taktikk- og skillmessig var vel i [=bibel=] som slo de fleste "toppklanene" på CB når CB fortsatt var noe tess. Lite visste folk om at lineupen til bibel bestod av folk fra 1stborn, XiSM, og en eller to andre klaner Ble jo en skikkelig mimretråd dette her, iallefall for min del *mimre* ' Har spilt mot disse folka siden tidenes morgen, og har vel vært med på å slå alle sammen i klansammenheng, opp til flere ganger og... De er bare mennesker... Hehe... Skjønner ikke hvorfor alle skal "tilbe" noen folk som bare er gode i et spill. Det er jo ikke noe spesiellt ved dem som enkeltpersoner? Fatter ikke hvorfor ting som dette skjer: (eks) elemeNt: Hei #gm9rmef13370r-clan-guy: Hei elemeNt, du eier i CS. Kan jeg få autografen din? Skjønner hva jeg mener? Endret 9. september 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Var jo dårligere ping på members serveren enn på de andre Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 http://www.catch-gamer.no/?module=news&f=single&newsId=199 Jeg syns dette her var max supert, me against XeqtR d e digg ... do u have any opinions? Hvem faen bryr seg om en annen på forumet har spilt mot en såkalt "proff"? Helt ærlig, vil jeg si at slike "cs-proffer" er noen nerder som ikke har noen venner, og som henvender seg til cs dagen lang, og blir dermed "proffer" med masse fjortiss fans som vil bli like "gode" som dem... Men hey! Det er jo bare min mening! Lenke til kommentar
mms21 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 MeTallIC nok en gang kommer du med et "idiotisk" innlegg. Tror for.eks XeqtR er en sosial fyr med mange venner, selv om han spille mye CS. Så spar oss for sant tØv.! Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 MeTallIC nok en gang kommer du med et "idiotisk" innlegg. Tror for.eks XeqtR er en sosial fyr med mange venner, selv om han spille mye CS. Så spar oss for sant tØv.! Helt enig med deg AWP Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 av de intervjuene jeg har lest så virker det ikke som om progamerne er noe nerder da men.. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Eolithic så ut til å være en veldig sosial gjeng etter det jeg har sett og hørt....Dessuten er det de beste som ofte lager mest morro ingame. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 MeTallIC nok en gang kommer du med et "idiotisk" innlegg. Tror for.eks XeqtR er en sosial fyr med mange venner, selv om han spille mye CS. Så spar oss for sant tØv.! Han har et poeng. Jeg har lagt merke til at de som er "proff" nå for tiden ofte er 19+ Jeg ser på noen CPL matcher etc, men jeg er vel en av de få som sitter og ser i "Overview" og noterer hva dem gjør for så å tese det ut. Jeg driter langt i hvem dem er, men taktiske det er dem. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Når vi først snakker om å sole seg i en annens glans: Ola Moum er fetteren til en kamerat av meg. Jeg har lekt med han da jeg var yngre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå