Sir Zu Zwat Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 (endret) Hei! Tenkte jeg skulle starte opp en ny CS klan. Tenkte først og fremst at vi skulle spille bare for morro og se hva som skjer etterhvert Krav til skills: Dere må minst være like gode som meg La oss si at dere må være skilla n00bs Kommer ikke på så veldig mye mer å skrive Dere tar bare kontakt med meg om dere er interesserte.... Min epostadresse er [email protected] Vi snakkes! Mvh. Ole Martin PS: Skal ikke så veldig mye til for å komme med Endret 7. september 2004 av omiro Lenke til kommentar
Lokomotiv. Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 Hadde vært litt artig men jeg spilla veldig lite CS for tiden.. har tom. ikke spillet installert for øyeblikket... Kreves det at en skal spille mye? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 7. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 Hadde vært litt artig men jeg spilla veldig lite CS for tiden.. har tom. ikke spillet installert for øyeblikket... Kreves det at en skal spille mye? Nei da.... Men må jo verme avotil da Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 7. september 2004 Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 Jeg har spillt i en måned...eier noen ganger og topper lag-listen i kills...Jeg er interessert! Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 7. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. september 2004 Jeg har spillt i en måned...eier noen ganger og topper lag-listen i kills...Jeg er interessert! Du er med Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 Bombe at n00b ble nevnt i en cs topic og skills. Enda mer bombe at en klan rekrutterer pga public stats. Lykke til gutta..regner med dere kommer til CPL ! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 Hehe..det har vært veldig mange tråder som har starta med: Vi søker skilled!! folk, ikke n00bs! Håper og tror dette blir gøy, har ikke vært i klan før. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 Bombe at n00b ble nevnt i en cs topic og skills.Enda mer bombe at en klan rekrutterer pga public stats. Lykke til gutta..regner med dere kommer til CPL ! Bombe at det kom en fyr inn her og nevnte akkurat det, samt at alle klaner er jo selvfølgelig til for å komme til CPL hardt! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 Hva er CPL ? Lenke til kommentar
Trafalgar Law Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Cyber Athletic Professional League, en "Turnering" der alle de beste klanene i verden drar. Er vel den mest kjente turnering hvis jeg kan kalle det det. Hvertfall de beste som drar ditt. Bombe at n00b ble nevnt i en cs topic og skills.Enda mer bombe at en klan rekrutterer pga public stats. Lykke til gutta..regner med dere kommer til CPL ! Han sa det skulle lage en klan for moro, snakka ikke om å spille skikkelig seriøst Trykkeleif Endret 8. september 2004 av Shadow_Whizper Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 Ah....det vet jeg hva er, kunne bare ikke forkortelsen.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 Cyber Athletic Professional League Cyberathlete Professional League, så blir forkortelsen riktig også Bare pirk, ja jeg vet det, men det er forkortet CPL, ikke CAPL Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 8. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 Det står jo helt klart i topic at det ikke skal være en seriøs klan.... Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 Jeg har lyst..Har lagt deg til på msn^^ Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 Kan igrunn tenke meg å være med. Er god nok til at jeg kan holde våpenet riktig vei og jeg kan å dukke. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 Jeg skjønner ikke hvorfor folk ser ned på andre som nettopp har begynt å spille :/ Alle har vært nybegynner en eller annen gang. Syns det er bra at dem har skjønt at public er kjedelig og prøver å få fiksa noen pcwer istede.. Lenke til kommentar
nord Skrevet 8. september 2004 Rapporter Del Skrevet 8. september 2004 akkurat hvor morro snakker vi om? Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 9. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2004 Skal vi veldig morro dette her Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 9. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2004 Kan igrunn tenke meg å være med. Er god nok til at jeg kan holde våpenet riktig vei og jeg kan å dukke. Du kan få bli med vet du Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 9. september 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2004 Jeg har lyst..Har lagt deg til på msn^^ Du kan bli med du også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå