Gå til innhold

Har ikke nokia 6260 noen ytre skjerm?


nag-sinn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om den "bare" har 145 timer standby, som du sier, så kan man vel fint spille av 7-8, (kanskje mer, mulig mindre) timer med MP3. Det er jo ca like lenge som en iPod. Husk at man også kan snu rundt skjermen, og manøvrere i menyen, selv om man ikke "bretter ut telefonen". Det burde vel være en fullverdig erstatter til en ytterskjerm.

Lenke til kommentar
Standby-tiden er bare på lusne 145 timer elr no :thumbdown: (om jeg ikke husker feil)

Offisielt ligger standby tiden der en plass; men dette er uten "bruk av skjerm" som drar ned batteritiden enda mere.

Tror neppe i grunn at denne telefonen holder ut noe særlig lengre en 1; kanskje en og en halv dag om gangen før den må lades igjen...

Lenke til kommentar
Jaja..jeg syntes at tlf ikke egner seg så bra til mp3..men utenom stanby-tiden til 6260 så er d en ganske bra tlf.....

Kan du svare meg på det jeg sier, jeg skjønner ikke hvorfor den ikke skal være egnet til MP3.

 

Er ikke P900, SX1, N-gage, P800, 6600 ++++ egnet til MP3, fordi de ikke kan spille av like lenge som en ordinær flash-basert mp3-spiller?

Lenke til kommentar

Har jeg sagt at 6260 ikke duger til mp3!?!

Nei...mente bare at hvis man hører veldig myyye på musikk ,som meg,(ca. 4 timer pr. dag) så er ikke 6260 sin batteritid nok...da anbefaler j en mp3 spiller med bedre batteri tid.....hvis man ikke hører så mye på mp3,da er det noe annet....men nok en gang....MIN mening!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...