Fatboy Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 (endret) Hei. Har problem med å få opna portar med nextgentel. . (active i dc++). Har en netopia 3351 router + en billion router. Har prøvd å slå av dhcp i billion, men det virka ikkje då heller. netopia har ip 10.0.0.1 Billion har IP 192.168.2.254 Eg har IP 192.168.2.169 Veit ikkje om det er problem at eg ikkje har samme ip type som netopia... Slik er nettverket kopla opp: vi har ein trådlaus router med 4port svitch som står bak netopia. ein ledning til kvar etasje i huset... Slik er dei kobla til rooteren. (gul kjem frå netopia): Har prøvd å opne portar i netopia. Trur eg har gjort det riktig. Har fulgt guide på relativt.net: config på billion. Trur eg med dette har opna portane til mi maskin... Håpar eg har komt med nok opplysningar til at nokon der ute kan hjelpe meg. På forhand takk!! Endret 5. september 2004 av Fatboy
darkness| Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 (endret) *kremt* Edit: erasing bullshit now Endret 5. september 2004 av darkness|
Fatboy Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 (endret) trudde det var når portane var under 1024 eg måtte bruke det filteret.. EDIT: jepps. det var det eg visste Darkness| Endret 5. september 2004 av Fatboy
Fatboy Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 fant et alternativ på netopia: "Change device to a bridge" nokon som veit om det har med dette å gjere?
Fatboy Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 Har forresten en hub oppe i leiligheta, men det har vel ikkje noko å bety?
Fatboy Skrevet 16. september 2004 Forfatter Skrevet 16. september 2004 Okay. No har eg fiksa det. Tenkte eg skulle skrive ein liten nois her om det i tilfelle nokon andre som ahr samme problemet kjem over denne tråden.. Eg burde ha skjønt det med ein gang, men det tok litt tid. Billion routeren avr eit bindeledd mellom to nettverk. I WAN nettet hadde den IP 10.0.0.2 og i LAN var den 192.168.2.254.. SÅ løysinga var altså at eg mått eopne portar i Netopia og forwarde dei til billion (10.0.0.2) Og så gjekk eg i billion og forwarda dei samme portane til mi maskin sin lokale IP.. The End
jokki Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Fint du fikk fikset. DC++ er programmvare og hører derfor hjemme på programmvare forumet. Tråden flyttes
nr.4 Skrevet 16. september 2004 Skrevet 16. september 2004 Hvis jeg gjør det samme vil jeg få samme problemstilling tror jeg, så takk. Prøvde en gang for en lenge siden, men jeg gadd ikke gjøre meg ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå