TDK Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Hei Igår skulle jeg innstalere ny driver til skjermkortet mitt. Jeg gikk først inn i driveren og trykker på avinnstaler driver. Deretter rebootet jeg og deretter innstalerte jeg driveren. Det gikk fint, men når jeg ba om og restarte maskinen kom det opp at mcf applikasjon (eller no) ikke svarte, og jeg måtte trykke på ''end now''. Deretter logget den ut, men sto på ''logger av'' i ca ti min... Da gadd jeg ikke mer og holdt ''power'' knappen inne i 5 sek. Så slo jeg pc'en på igjen og allt gikk greit helt til der XP load skjermen skal komme opp. (den skjermen der det står windows xp og en sak loader under) Denne kommer aldri opp, men istedet rebooter maskinen! Jeg finner ikke noen form for sikkerhetsmodus i oppstarten! Jeg har et MSI K8T NEO FIS2R med BIOS 1.8 Kan noen hjelpe meg! Jeg orker ikke og levere pc'en inn til reparasjon igjen etter som sist jeg gjorde det hadde de den i tre måneder! Please hjelp!
Stig-Arne Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 trykk f8 i det win er på tur å laste, og vel siste fungerende konfigurasjon
TDK Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 (endret) fant nå den menyen med sikkerhetsmodus. Ingen av de valgene funker! Ikke sikkerhetsmodus og ikke Sist fungerende konfigurasjon. Hjeeeeelp Endret 5. september 2004 av TDK
eXZire Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Snublefot, snublefot, hva har du kommet opp i nå da? Prøv å stapp inn et nytt skjermkort eller noe.. om du fortsatt har 9700'en din da
Bruun Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Du og den pc'n din...Prøv med 9700'n din som exzire foreslo
TDK Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 Skal prøve og sette i GF2 kortet i løpet av kvelden.
TDK Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 Vær så snill! Er det noen som vet hva som kan hjelpe! Har satt BIOS til default settings. Men pc'en vil ikke starte opp uansett om det er i sikkerhetsmodus eller ei. Kommer aldri til Xp load skjermen! Det er da fullt av dataeksperter her, det må da hvere noen som kan hjelpe her! Er desperat!
Bruun Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Jeg tar med oppstartsdiskettene på skolen i morgen
medlem-40751 Skrevet 5. september 2004 Skrevet 5. september 2004 Fikk du noengang satt i det skjermkortet? Funka det fortsatt ikke? Kan være litt av hvert, men det kan være så enkelt som at det er en dårlig oppstartssektor på harddisken, så du bare trenger legge inn windows på nytt. Men hvis du går inn i BIOS, finner den alt av stasj der?
TDK Skrevet 5. september 2004 Forfatter Skrevet 5. september 2004 (endret) Har ikke satt i skjermkortet, fordi jeg ikke orker og styre med det. Jeg satser på at det er en dårlig oppstarts sektor. Må jeg da formatere, eller kan jeg reinnstalere XP uten og miste filene mine? EDIT: Reinnstalerte XP, nå funker allt. Endret 7. september 2004 av TDK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå