kyrsjo Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Fant ut noe smart i går kveld: Control+T skrur på threading - veldig nyttig hvis du er medlem av mailing-lister etc. Eneste jeg lurer på, er det mulig å følge threads som ligger i både ut- og innboksen, slik at jeg lett kan finne igjen svarene mine og svarene til "motparten"? Og når kommer evolution 2.0? Hva er nyhetene? *digge evolution*
DJViking Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/ Opera som epostklient er bedre synes nå jeg... Men så har nå Evolution sine fordeler, angående oppkobling mot exchange server. osv.
Velmont Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Gidd lameit offtopic Rafael og DJViking. - (vel, DJViking mye mer ontopic enn Rafael iallfall). Evolution 2.0? Jeg fikk med meg at den skulle komme med Gnome 2.8, og det blir vel en måned eller to til? Dens nye navn blir ant. også Novell Evolution 2.0, siden Novell har begynt å omdøpe mange produkter nå i det siste
drall Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Evolution 2.0? Jeg fikk med meg at den skulle komme med Gnome 2.8, og det blir vel en måned eller to til? Två veckor tenker jeg.
Velmont Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Evolution 2.0? Jeg fikk med meg at den skulle komme med Gnome 2.8, og det blir vel en måned eller to til? Två veckor tenker jeg. Det var det jeg tenkte i første omgang, men så tok logikken meg - 2.6 kom nettopp ut Et annet tips til Evolution brukere er å bruke spamassassin til å ta spammen
kyrsjo Skrevet 4. september 2004 Forfatter Skrevet 4. september 2004 Jeg bruker hosttheworld og "hemmeligholding" av adressen til å ta spammen - med meget godt resultat (absolutt ikke NOE spam. niks. nada. 0) - og hva de bruker, er meg knekkende likegyldig. Det funker. Hmm... Da får fc3 Evolution 2 da OpenOffice 2, når kommer det? Rundt juletider, er det ikke? *håpepå bedre norske oversettelser* Det har det jo med å være slik med FOSS-prosjekter, at når versjon 1 er bra, blir 2 konge (ta f.eks. gimp)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå