13Marius37 Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 DU MÅ LESE HELE! Lille Johnny er den gløggeste gutten i klassen, og alltid først ferdig med prøvene. For at han ikke skal forstyrre resten av klassen, sier frøken en dag til ham: Johnny, du er så flink at jeg blir nødt til å stille deg et ekstra spørsmål. Det sitter 5 fugler på en gren, du har med deg en hagle og skyter en av dem. Hvor mange sitter igjen? -Ingen, svarer Johnny. -Hva mener du... ingen? -Vel, den ene stuper i bakken, og de andre flyr skremt avsted. Frøken nikker motstrebende. -Svaret skulle egentlig vært 4, men jeg liker måten du tenker på. Litt senere rekker Johnny hånden i været. -Ja, Johnny? -Frøken, kan jeg få spørre deg om noe? -For all del. -Okay, 3 damer står ved en iskrembil, og alle har fått seg iskrem. En av dem slikker på isen, den andre biter i den og den tredje suger på den. Hvem av dem er gift? ?Frøken rødmer: -Ehh..jeg vet ikke helt, kan det være hun som suger på den? -Nei, frøken. Det er hun som har ring på fingeren, men jeg liker måten du tenker på
NitroLr Skrevet 7. september 2004 Skrevet 7. september 2004 Ikke helt -min- type vits. ( Men jeg liker måten du tenker på? )
GauNodachi Skrevet 8. september 2004 Skrevet 8. september 2004 Jeg mener om du skyter en fugl med hagle og det er et noen til i nærheten så blir vel de også smelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå