Gå til innhold

Din mening om Unreal T2004

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja her kan du si akkurat ka du vil om UT2k4.

Og jeg får æren av å få si di 1st ordan....Det SUGER.

Jeg lasta ned spillet, innstalerte det. Spilte det litt...Og ble meget skuffa. For det var jo det samme som i 2k3. Bortsett fra banane og skjøretøyane. Og seff modane. Og grafikken var jo det samme som 2k3. Og jeg klarte ikke engang Outettelleranna på d lettaste :no: . Og det er jo B A D. Men det var mye enklare i 2k3.

Så jeg gir detta spiller, som fikk så god kritikk en 3\10 :ohmy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan dette ha noe sammenheng med at du ikke er så alt for god i spillet? er ikke CS vettu, du må først bli kjent med våpna og hvordan å kontrolere typen din. ikke bare gå, men å dodge og ta litt mer avanserte hopp. utrolig morsomt spill hvis du har tid til å sette deg litt mer inn i det å bli litt god.

Og kan jeg spøre hvor lang tid du har spilt det før du kommer å sier at det suger? det er et multyplayer spill å vettu ;)

hvis du har lyst kan jeg gi deg en liten trenings runde hvis du har lyst?

Skrevet
kan dette ha noe sammenheng med at du ikke er så alt for god i spillet? er ikke CS vettu, du må først bli kjent med våpna og hvordan å kontrolere typen din. ikke bare gå, men å dodge og ta litt mer avanserte hopp. utrolig morsomt spill hvis du har tid til å sette deg litt mer inn i det å bli litt god.

Og kan jeg spøre hvor lang tid du har spilt det før du kommer å sier at det suger? det er et multyplayer spill å vettu ;)

hvis du har lyst kan jeg gi deg en liten trenings runde hvis du har lyst?

Jeg spilte det i 4 uker aka 1 mnd. Og jeg har spilt 2k3 mer....Så jeg kan litt

Skrevet (endret)

amen

edit: Elsker dette spillet :love:

Endret av orcblood
Skrevet

Lasta ned demoen for 2 dager siden, har spillt det hyppig siden. Syns det er et av de bedre fps jeg har spillt. Må nok kjøpe det når lønna kommer ja :D

Skrevet

Synes UT2004 er et fantastisk online spill. Utviklerne har balansert innholdet eksepsjonelt bra med henblikk på grafikk, brukervennlighet, lyd, spillbarhet og ikke minst innhold!!

Absolutt et spill som var verdt de 349,- jeg betalte på EBgames like etter utgivelse... :yes:

Athelas

Skrevet
Ja her kan du si akkurat ka du vil om UT2k4.

Og jeg får æren av å få si di 1st ordan....Det SUGER.

Jeg lasta ned spillet, innstalerte det. Spilte det litt...Og ble meget skuffa. For det var jo det samme som i 2k3. Bortsett fra banane og skjøretøyane. Og seff modane. Og grafikken var jo det samme som 2k3. Og jeg klarte ikke engang Outettelleranna på d lettaste :no: . Og det er jo B A D. Men det var mye enklare i 2k3.

Så jeg gir detta spiller, som fikk så god kritikk en 3\10 :ohmy:

Enig med det meste du sier.

Digga Unreal Turnament 2002 men de siste har vært heller svake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...