Ingeborg4 Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Hei! Jeg lurer på om du vet om noen kjempebra band/artister i pop/rock sjangeren? Hadde vært kult å plutselig få et nytt favorittband
Dragon Hunter Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 (endret) Shaman er det ikke mange som vet om. Sangen Distant Thunder er den beste Shaman sangen. Bandet er fra Brasil. Bandet fant opp en egen musikksjanger som Shaman selv kaller Mystic-Metal. Endret 3. september 2004 av superseven
Zardoz Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Kan du nevne eksempel på musikk du liker, så skal det nok la seg gjøre
theSaint Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Kan du nevne eksempel på musikk du liker, så skal det nok la seg gjøre Hadde hjulpet på det ja Men siden du ikke nevner noen eksempler, så nevner jeg noen band som jeg synes er "kule": Muse The Futureheads Dogs Die In Hot Cars (de som liker XTC bare MÅ sjekke ut disse) Marjorie Fair
Purify Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Sonata Arctica, The Libertines, King Crimson, Keane, The Mars Volta, Bobby Conn, Pink Floyd, Spongebob Squareplants, U2, Tool og A Perfect Circle. F.eks.
TLZ Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Sonata Arctica, The Libertines, King Crimson, Keane, The Mars Volta, Bobby Conn, Pink Floyd, Spongebob Squareplants, U2, Tool og A Perfect Circle. F.eks. + System of a Down, Led Zeppelin
Ingeborg4 Skrevet 4. september 2004 Forfatter Skrevet 4. september 2004 (endret) Kan du nevne eksempel på musikk du liker, så skal det nok la seg gjøre Jeg liker bla: The Rasmus, Ana, Katie Melua, matchbox twenty, Phoenix, Robbie Williams, Joss Stone, Erik Faber, Avril Lavigne, busted, sum41 og blink 182, U2, Red hot chilli peppers. Endret 4. september 2004 av Ingeborg4
Peterman Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Jeg synes du bør sjekke ut Dandy Warhols. Ut i fra musikken du hører på fra før tipper du vil like den siste plata, Welcome to the monkey house best. I følge google spiller DW Alternative Pop/Rock; Power Pop.
Captain_Poon Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Jeff Buckley, Pete Yorn, Thomas Dybdahl & Siverchair.
sete Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 (endret) Kan du nevne eksempel på musikk du liker, så skal det nok la seg gjøre Jeg liker bla: The Rasmus, Ana, Katie Melua, matchbox twenty, Phoenix, Robbie Williams, Joss Stone, Erik Faber, Avril Lavigne, busted, sum41 og blink 182, U2, Red hot chilli peppers. Nevner noen artister som jeg liker og ligner litt på de du nevner, og det albumet som er lettest å like: Ana, Joss Stone, Avril Lavigne: Liz Phair - Liz Phair (2003) Jewel - This Way (2001) Ashlee Simpson - Pieces of Me (2004) Delta Goodrem - Innocent Eyes (2003) Sheryl Crow - C'Mon C'Mon (2002) Sum 41 og Blink 182: Lagwagon - Blaze (2003) Goldfinger - Open Your Eyes (2002) Descendents - Cool to be You (2004) OG ellers: The Sounds - Living In America (2002) Taking Back Sunday - Tell All Your Friends (2002) NOFX - The War on Errorism (2003) Er det mer jeg liker og vil anbefale men dette får holde i første omgang Håper at du har noe å anbefale meg også :-) Endret 4. september 2004 av sete
TLZ Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 (endret) Jorn er råttøff norsk prog-power metal EDIT:Feil tråd.... men den passer vist inn her og.. Endret 4. september 2004 av TLZ
834HF42F242 Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 (endret) Endret 3. oktober 2007 av neitakk
JKJK Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 HIM, vintersorg, finntroll, AC/DC, pink floyd, led zeppelin, Jefferson Airplane ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå