ChrML Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 (endret) Dette har ingenting om programmering å gjøre sjøl om spillet er under konstruksjon, så det passer best i dette forumet . Jeg lager ett action og relativt virkelighets nært spell som blir noe i samme stilen som GTA3/GTAVC. For øyeblikket er byen under modellering, men for å faktisk få mye av planleggingen ferdig, så trenger jeg ett navn på byen, og noen navn som ville passe til hovedpersonen og personer som står hovedpersonen nær/mot. Jeg her helt elendig på å finne på navn, så jeg håpet noen her kunne hjelpe meg . Noen ideer til navn på by og personer som ville passe ett spill som dette? PS: Helst kun seriøse forslag! Endret 3. september 2004 av chrml
Bloody Mess Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Vanskelig å finne passende navn når eneste man vet om spillet er at det skal være "noe i samme stilen som GTA3/GTAVC".
Khalifen Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Forslag til bynavn: Hermel City, Hagfrid Town, New Dirt City, Frosty Town. Forslag til hovedpersonnavn: Jake Retsunburg, Zack Gasternome, Freddy Noma, Peter Ykson, Gary Quizt. Er ikke god på navn jeg.
ChrML Skrevet 3. september 2004 Forfatter Skrevet 3. september 2004 Yep, sant det. Skal prøve å forklare litt mer (sorry for det): Hovedpersonen har en kriminell bakgrunn som stjeling av store summer, og beskyldninger om drap hengende på seg (man får aldri vite om han faktisk har gjordt det), og flykter til <insert city name here>, for å forsøke å starte ett nytt lovlig liv. Du starter fritt og kan gjøre stort sett hva du vil, men når du føler deg klar, kan du gå hjem der du bor, og der starter på en måte hele historien. Du ser en cutscreen hvor du går inn, og ser til alles forskrekkelse kona di myrdet i ett eneste blodbad på badet. *Ubestemt fortsettelse*, men politiet ender opp med å gjøre lite, og du ender opp tomhendt. Du blir utsatt for en rekke drapsforsøk, som gjør at du faller mer og mer tilbake til ditt gamle seg. *Usikker hvordan*, men senere blir du i kontakt med en Mafia som gir deg forskjellige oppdrag og "etterforsker" i hermetegn drapet på din kone. Du blir klar over at Mafiaen utnytter deg ved egne mistanker og evt en tredje person, og *usikker fortsettelse*.
cremaster Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Går utifra at dette skal være på engelsk? Hva med ett ironisk navn som St.Paradise eller lignende. Kan jo brukes i dialogen ironisk/med svart humor. "St.Paradise yeah right! Seems more like Hell to me..."
ChrML Skrevet 3. september 2004 Forfatter Skrevet 3. september 2004 Yep skal være på engelsk . Hehe, bra . Humor er viktig God ide
Sigga Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Byen kan hete Hunterswill! Hovedpersoen kan hete Bobby Sixkiller!
Bear^ Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Storyen ligner misstenkelig på Max Payne, den første. Han finner kona og ungen død, blir overført til en annen avdelig og havner på den gale siden litt ufrivillig. Men høres bra ut dette. Har nok ingen gode navn å komme med, men et "ironisk" navn som Mafia byen "Lost haven" er bra. Kanskje "Freeport" og "Tommy Nice" (Mister Nice for short) kunne gjøre seg, men er ikke flink på navn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå