Gå til innhold

Ny Super-Pc, Hvilken av disse 2 alternativene?


Anbefalte innlegg

doom 3 er det eneste spillet i dagens marked som kan gi litt utfordring for en super pc.

 

Trådstarter: adda deg til msnen din for å ta en prat med deg om pc.

 

Har akkurat skrevet en større artikkel på dette, som kommer på hw i nærmeste fremtid...

Det kaller jeg hjelpsom moderator. Sånn skal det være! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

BTW: "Video-og musikkproduksjon" begynner vi å lukte muligheter for RAID her. Spes. arbeid med (rå)video krever (for ikke å glemme prosessorkraft) en hardisk/er som henger med. RAID vil da i flere tilfeller hjelpe deg med tanke på hastighet, sikkerhet og fremfor alt muligheten til å holde totalkostnaden nede.

Lenke til kommentar
alternativ 1  :yes: men det er min mening da ;p

Vectrex: du har ikke peiling, en Raptor Disk er mye raskere som systemdisk

Unnskyld meg LenniZ, men du må lære deg å lese! Jeg skrev ikke at han skulle ha denne disken isteden for da... det står: Få en 300 Gb S-ATA disk inn der OGSÅ du!

 

La meg understreke ordet OGSÅ!!!!!

 

 

Er ikke mye du får plass til på en 74Gb disk idag. Selvfølgelig er denne best som systemdisk, men som lagringsplass til Mp3, videoklipp osv. er den disken fin-fin!

Lenke til kommentar
Unnskyld meg... men en Super PC med BARE 74Gb HDD? :!:

Ikke mye superpc i min verden!!  Få en 300 Gb S-ATA disk inn der også du!!    :thumbup:

Unnskyld meg, men det er tydelig at du ikke kan mye om harddisker. den disken der er noe av det råeste du kan få til "normale" maskiner. Det finnes SCSI-disker på 15krpm som er bedre, men de koster 2-3000 mer.

 

En slik disk, Raptor 73GB, er kun tiltenkt OS og programmer, og det hjelper på systemytelsen, at Windows loader programmer fra en så rask disk.

 

Dessuten tror jeg det ble nevnt at trådstarter hadde lagringsdisk ved siden av eller skulle kjøpe senere.

 

Så les deg litt smartere på harddisker neste gang du uttaler deg om sånt. :thumbup:

Er det bare meg ELLER KAN DERE IKKE LESE???? herregud da mann! Lær deg å lese før du kritiserer meg på den måten.. Djises!!

 

Det står da "OGSÅ" og ikke "I STEDET FOR" for guds skyld! Har jeg med så mye som ett eneste ord noen gang påstått at den 300Gb disken er raskere enn Raptor disken?? Nei?!

 

Så hold kjeft da!

 

 

I første post der trådstarter har listet opp disse to alternativene står det ingen ting om mer lagringsmuligeter. Men det står at penger ikke er noe problem. Så da foreslår jeg at han skal få en 300 Gb S-ATA disk med på den listen i tillegg til Raptor disken..

At det kan være så inni gampens vanskelig å forstå for enkelte :no:

Lenke til kommentar
Slutt med flamingen før jeg rapporterer dere og får stengt denne tråden.

Dessuten har ikke trådstarter sagt noe her siden første post så jeg forslår denne stengt.

Sorry mac... blir bare hissig når folk kommer med kritikk på den måten der og ikke en gang leser skikkelig etter hva jeg skriver!

 

Men er enig. Trådstarter har nok funnet ut at alternativ 1 er det han vil ha og tråden er dermed kun overflødig!

Lenke til kommentar
Holder det ikke med en AMD Athlon64 3500+ BOXED?? :ohmy:

En får nok mye mer for pengene av en 3500+ ja...

Jeg for min del skal satse på den når jeg får lønning den 12. sept. :)

 

Menmen, han får gjøre som han vil :p

Jeg ville ikke ha kjøpt en CPU som koster nesten like mye som hovedkort, 3500+ OG en 74gig raptor koster til sammen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...