Alt-Ctrl Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 har ikke tenkt så mye på dette spillet egentlig, men jeg kjeda meg skikkelig nå, så jeg tok en kikk på skjermbildene, og det ser jo faktisk helt rått ut. Se på disse to bildene, dette er et spill jeg skal prøve, kanskje kjøpe også. Fine flammer Fine flammer 2 Fin gate
Windoge Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Frykter bare nok et scriptet FPS som CoD og Mohaa serien. Men spillet skal være utrolig langt.
TCi Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 (endret) Syns teksturene var veldig matte og triste. Jeg er ikke akkurat bekymret over at spillet er scriptet mye akkurat. Bare se hvor bra CoD og MOH ble. Det er gameplayet som er viktig. Jeg har bare sett X-box versjonen i action og der ødela autoaim noe. Gleder meg til spillet uansett. Endret 3. september 2004 av TCi
Bluebeans Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Er ikke noe spill jeg sitter og gleder meg utrolig til, har faktisk ikke hørt om det før idag! Så screenshots på TTG.com. Ser helt greit ut.
Desdichado Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 (endret) Syntes det så veldig realistisk ut, spesielt med tanke på vannet og den tåkete bakgrunnen. Vietnam var et helvete, noe dette spillet forhåpentlig vis klarer å fremstille på en troverdig måte. Release finner jeg hos gamer.no tenker jeg... jepp: 22. oktober 2004 des,OUT! Endret 3. september 2004 av Desdichado
Alt-Ctrl Skrevet 3. september 2004 Forfatter Skrevet 3. september 2004 Ånei å nei, at spill er scripta er jammen dumt. bare se på Half-Life, DOOM 3, Call of Duty osv osv. Greit med en mellomting mellom scripta sekvenser og ren AI. Ikke lenge til det kommer ut da, hmmm. Får jeg råd til alle spillene nå?
Sigga Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Enda et Vietnam spill? Vi begynner å få for mange
Alt-Ctrl Skrevet 3. september 2004 Forfatter Skrevet 3. september 2004 Enda et Vietnam spill? Vi begynner å få for mange nonsense poopy pants.
Windoge Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Enda et Vietnam spill? Vi begynner å få for mange nonsense poopy pants. Gjør meg absolutt ingenting hvor mange Vietnam spill vi får, så lenge spillet bare klarer å levere.
Sigga Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Enda et Vietnam spill? Vi begynner å få for mange nonsense poopy pants. Gjør meg absolutt ingenting hvor mange Vietnam spill vi får, så lenge spillet bare klarer å levere. Ikke at det ser ut som at dette spillet vil klare å levere
Windoge Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Enda et Vietnam spill? Vi begynner å få for mange nonsense poopy pants. Gjør meg absolutt ingenting hvor mange Vietnam spill vi får, så lenge spillet bare klarer å levere. Ikke at det ser ut som at dette spillet vil klare å levere Om det blir samme opplegg som CoD og Mohaa serien står jeg over. Skriptet AI og ganske urealistisk gameplay blir bare å ødelegge.
TCi Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Om det blir samme opplegg som CoD og Mohaa serien står jeg over. Skriptet AI og ganske urealistisk gameplay blir bare å ødelegge. :!: Urealistisk gameplay my ass. Utviklerene ønsker å vise hvordan Vietnam var så urealistisk tror jeg neppe det blir. Det kommer veldig an på hvordan spillet er scriptet. All AI er "scriptet" om du tenker deg om... Bare du videre utvikler det de gjorde med Allied Assault så tror jeg de har enda en bestselger uten tvil.
fenris1911 Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Flammane var den kjedelege 2D-greia då... Unreal 2 flammar > *
Windoge Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Om det blir samme opplegg som CoD og Mohaa serien står jeg over. Skriptet AI og ganske urealistisk gameplay blir bare å ødelegge. :!: Urealistisk gameplay my ass. Utviklerene ønsker å vise hvordan Vietnam var så urealistisk tror jeg neppe det blir. Det kommer veldig an på hvordan spillet er scriptet. All AI er "scriptet" om du tenker deg om... Bare du videre utvikler det de gjorde med Allied Assault så tror jeg de har enda en bestselger uten tvil. Om man bare er kresen nok finner man fort ut at både Mohaa og CoD er urealistisk med sine udødelige medsoldater, magiske medpacks som ligger på bakken, brett hvor man skal drepe 50 tyskere alene, i tillegg til at man tåler enormt mye skade. De eneste spillene jeg annser som mest realistiske nå er Swat, Rainbow Six, Ghost Recon, Delta Force seriene. Brothers in Arms lyder også til å være realistisk når det kommer. Heldigvis er det vel ikke EA Games som står bak Men of Valor, så det er vel håp for spillet.
TCi Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 Heldigvis er det vel ikke EA Games som står bak Men of Valor, så det er vel håp for spillet. Det har du sannelig rett i
Windoge Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 De burde holde seg til sport, og å ikke til krigspill.
Alt-Ctrl Skrevet 4. september 2004 Forfatter Skrevet 4. september 2004 Ja, det er bra at realisme i spill garanterer at det blir bra.
Bloody Mess Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Utviklerene ønsker å vise hvordan Vietnam var så urealistisk tror jeg neppe det blir. Det sa Shellshock Nam utviklerne også... Hehe
TCi Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Utviklerene ønsker å vise hvordan Vietnam var så urealistisk tror jeg neppe det blir. Det sa Shellshock Nam utviklerne også... Hehe :!: Heldigvis er 2015 relativ gode utviklere.
halola Skrevet 4. september 2004 Skrevet 4. september 2004 Om det blir samme De eneste spillene jeg annser som mest realistiske nå er Swat, Rainbow Six, Ghost Recon, Delta Force seriene. Brothers in Arms lyder også til å være realistisk når det kommer. Enig, men du glemte Operation flashpoint spillene. De har et helt unikt gameplay som ihvertfall jeg synes virker veldig realistisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå