Gå til innhold

Star Wars Battlefront - Diskuter her

Anbefalte innlegg

Skrevet
MeTa][iC - Det er fult mulig å fylle opp kjøretøyer med ai medhjelpere, de er faktisk sykt bra i dette spillet. De forsvarer områder sammen med deg, de stormer fienden sammen med deg, de kaster seg i dekning (uten deg) og kommer med utmanøvrerende taktikker som får en til å sitte å måpe.

Huff!

Jeg må være elendig i forklaringer! :(

Det jeg mente er ikke om det er mulig for at AI blir med deg!

Spørsmålet mitt var: Går det an å ha masse folk i èt enkelt kjøretøy (mennesker eller AI) eller er det slik som UT2004 at det er de færreste kjøretøyer man kan ha mer enn 1-3 personer?

Jeg har jo egentlig fått svar på dette, "gjemt" i svaret ditt.

Men noe annet jeg lurer på...

Hva er det største antall teammates (mennesker og AI) man kan ha i et kjøretøy?

Jeg vet jo selvfølgelig at det varierer fra kjøretøy til kjøretøy, men hvilket kjøretøy er det mulig å ha flest folk inni?

Et annet spørsmål er...

Går det an å stå inni et kjøretøy uten å falle ut osv?

Altså slik som på Joint Ops, det synes jeg var kjempe bra!

At man kunne stå inni et frakte-helikopter eller en Hover-båt og ikke falle av!

På BF spillene er det helt håpløst!

Takker for svarene!

BTW, Desdichado:

Måten du beskrev spillet på, er en måte som jeg liker litt alt for godt!

Om ikke fattern kjører meg på butikken på Mandag, løper jeg dit selv og kjøper det! (og jeg bor halvannen mil fra nærmeste butikk som selger spillet :p )

Videoannonse
Annonse
Skrevet
[iC' date=25/09/2004 : 20:02]
Wookier?

Om spørsmålet ditt var en variasjon av "går det an å være en wookie?" så er svaret, JA!

De bruker forresten Bow Casters :)

wookier er så råe!

gjett hvem som trosser alt for å få seg et eksemplar når elkjøp får det inn!

dere gjettet riktig:meg!

Skrevet

Fikk det idag, og har spilt endel singleplayer.. Og etter MIN mening er grafikk og gameplay SYKT bra!

Nå trenger vi bare et eget forum for dette spillet samt en NORSK server så vi kan spille!

Skrevet

BTW, i singleplayer så er alle medspillere og motstandere gitt "typiske" navn som man finner på nett-spill, og en jeg killa istad het Gunnar! hehe Ikke værst å finne Norske navn i Star Wars spill da!

Skrevet

MeTa][iC - Jeg har ikke fått prøvd alt av kjøretøyer, men jeg kjørte en slik luftbåren sandtransport, og ba tre ai folk om å ta hver sin gunner, de hoppet oppi og tok hver sin. Ved ett uhell (les: nybegynner rot) så klarte jeg å gå ut av kjøretøyet, hoppet så oppi igjen for at de ikke skulle stikke av og da ble jeg stående midt i å rote. dvs. jeg beveget meg rundt uten å dette av. Så ja, til likheten med Joint Ops der.

Ellers så er lyden noe av det som virkelig gir deg følelsen av kino, helt rått!

Alle har godt av litt trim ja, løp og kjøp... :w00t:

Skrevet
Nå trenger vi bare et eget forum for dette spillet samt en NORSK server så vi kan spille!

eller gjøre om Star Wars Galaxies tråden til bare Star Wars,som omhandler alle Star Wars spill.

Skrevet

eller gjøre om Star Wars Galaxies tråden til bare Star Wars,som omhandler alle Star Wars spill.

AKKURAT det jeg satte og tenkte på her om dagen!

Bare gjøre noe så enkelt som å lage en helt egen seksjon for Star Wars!

Det kommer jo Star Wars spill i hytt og pin (og Galaxies blir flittig brukt) så den tråden vil nok ALDRI tørke ut!

PS: Sender melding til en administrator nå!

Gjør det, dere også, så vil det nok komme en slik seksjon, skal dere se!

Skrevet

Gir min fulle støtte den til. :w00t:

"Already know you that which you need..."

Skrevet
[iC' date=25/09/2004 : 20:02]
Wookier?

Om spørsmålet ditt var en variasjon av "går det an å være en wookie?" så er svaret, JA!

De bruker forresten Bow Casters :)

Jeg svarte til co2. ;)

Skrevet
:dribble: GAAAAH Kul trailer Må ha det, bare må ha det.

"Hey, hold up dude!"

lol, ja traileren er kul! Hvertfall den som er på lucasarts sin hjemmeside!

Skrevet
:dribble:  GAAAAH Kul trailer Må ha det, bare må ha det.

"Hey, hold up dude!"

lol, ja traileren er kul! Hvertfall den som er på lucasarts sin hjemmeside!

Hele hjemmesiden der er KNALL!

Musikken, designen, infoen man får, trailerne...generelt, ALT!

KJEMPE BRA utført! :thumbup:

Skrevet

Seriøst, vis vi hadde fått en norsk server, community site osv. hadde det vært helt topp ikks?

Noe ala. www.battlefield.no.

Problemet er da om spillet vil bli så stort at noen gidder å lage noe sånt :\

Noe det burde!

Skrevet
Seriøst, vis vi hadde fått en norsk server, community site osv. hadde det vært helt topp ikks?

Noe ala. www.battlefield.no.

Problemet er da om spillet vil bli så stort at noen gidder å lage noe sånt :\

Noe det burde!

Det ER jo faktisk Star Wars da ;)

Skrevet

Laman:

Neinei, ikke wookier. de bittesmå rare som roper å skrik og bruker tømmerstokker mot ATATene(?de tobente?)

Siste banen på en av campagnene

Skrevet
Laman:

Neinei, ikke wookier. de bittesmå rare som roper å skrik og bruker tømmerstokker mot ATATene(?de tobente?)

Siste banen på en av campagnene

Du mener vel Ewook'ene? ;)

Går det an å spille de?

Eller brukes de som AI?

Uansett... :dribble:

Skrevet

Går ikke å spille som Ewok (etter hva jeg har funnet ut hittils), men de er der og løper rundt.. Litt gøy å skyte dem som Imperial da *aMo has killed Ewok* lol Man får faktisk en Bactatank (health) av dem innimellom. Samme med de små folka på Tattooine (de som samler på Droider, husker ikke hva de heter lengre! wtf!!?).

Skrevet (endret)

Dette er VELDIG off-topic, men det får så være...

MÅ bare fortelle dere dette!

Akkurat nå sitter jeg og "varmer opp" til Battlefront med å åpen den offisielle hjemmesiden til spillet, (som dere forresten finner her) og hører igjennom alle sangene! :!:

Jaja, de er jo kjempe bra da, og man må jo ha _LITT_ star wars stemning de få dagene før man skal spille spillet da! :D

EDIT:

Går ikke å spille som Ewok (etter hva jeg har funnet ut hittils), men de er der og løper rundt.. Litt gøy å skyte dem som Imperial da *aMo has killed Ewok* lol Man får faktisk en Bactatank (health) av dem innimellom. Samme med de små folka på Tattooine (de som samler på Droider, husker ikke hva de heter lengre! wtf!!?).

Jawa ;)

Endret av MeTa][iC

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...