Potetdamen Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Noen som har fått testet dette skikkelig?
Hr. Jenssen Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Noen som har fått testet dette skikkelig? Eh, bla litt lenger tilbake i denne tråden, så finner du en som har lagt inne en "omtale" med egne meninger...
Sigga Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Hmmm...Så det ble BF med litt laserpistol.
ehs5 Skrevet 22. september 2004 Skrevet 22. september 2004 Hmmm...Så det ble BF med litt laserpistol. ser sånn ut ja.... Hva med en lighsaber-mod ?
ehs5 Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Hehe,ja akkurat som kniven i CS *Flire* CS eller BF?
Sigga Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 At i stedet for en kniv har du et lightsaber...Som kjent med kniv og lightsaber må du helt inni folk for å drepe dem...Du må da ha litt skills...
Desdichado Skrevet 23. september 2004 Forfatter Skrevet 23. september 2004 Spillet er bekreftet sendt til meg fra gamesmix.com, så da har jeg det forhåpentligvis i morgen... *I sense your lack of faith disturbing - puste puste*
Mr.SS Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Du har noe å glede deg til Desdichado Jeg har hatt spillet noen dager nå, og jeg må si at det er veldig bra. Kanskje litt få baner og litt dålig kontroll av flyene, men det er det eneste . For å røpe litt, det absoluttt kuleste med spillet er å bruke JET TROOPERS, å flyve rundt å "mæle" ned seperatists er noe helt unikt :=) En stor bug som plager dette spillet for øyeblikket har midlertidig satt en stopper for mulitplayeren på SW:BF. Folk med syke bra maskin specs, som mitt eget , har en fps lock på 30 fps, noe som er uspillelig :\ . Siden dette nesten kan regnes som en console port, håper jeg dette blir fikset fort i form av en patch, da dette spillet vil leve på mulitplayeren! Sigssoft OUT!
Bluebeans Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Er det store hærer eller er det enkeltpersoner som flyr rundt? På singel delen altså.
Desdichado Skrevet 23. september 2004 Forfatter Skrevet 23. september 2004 For å røpe litt, det absoluttt kuleste med spillet er å bruke JET TROOPERS, å flyve rundt å "mæle" ned seperatists er noe helt unikt :=) Var jeg syk hjemme i morgen tro. Pokker, sjelden jeg har gledet meg så mye til ett spill altså...
Mr.SS Skrevet 23. september 2004 Skrevet 23. september 2004 Er det store hærer eller er det enkeltpersoner som flyr rundt? På singel delen altså. Man kan velge mellom 5 ulike klasser på fire forskjellige lag; Republic, Imperial, Trade Federation og Rebels. Hos Republic og Imperials har du valget mellom en såkalt Jet Trooper, der hvor den fra Episode 1-2-3 (Republic) er den beste, i min mening. Litt rart egentlig. Da Episode 4-5-6 skal være mer moderne, i forhold til krig.
Hr. Jenssen Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Er det store hærer eller er det enkeltpersoner som flyr rundt? På singel delen altså. Man kan velge mellom 5 ulike klasser på fire forskjellige lag; Republic, Imperial, Trade Federation og Rebels. Hos Republic og Imperials har du valget mellom en såkalt Jet Trooper, der hvor den fra Episode 1-2-3 (Republic) er den beste, i min mening. Litt rart egentlig. Da Episode 4-5-6 skal være mer moderne, i forhold til krig. Var ikke det som var spørsmålet hans da! Han mente om det er mulig for at feks 5-10 stykker drar i et fly samtidig, (helst i Singleplayer) som feks i Episode 2, hvor masse clone troopers kommer flygende inn med et frakte-skip til den arenaen! Lurer forresten selv på dette... BTW: Hva er det største mulige antall mannskap i èt enkelt kjøretøy? I dag blir spillet lansert, gutter og jenter! Jeg har overtalt fattern til å kjøpe det for meg, slik at det blir begge sitt spill... Selv om at det blir JEG som spiller på nett da Og husk for alltid på: May the force be with you!
*aMo* Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 (endret) DOH!! Har bestilt fra Gamesmix, men fikk den ikke idag... jaja.. da blir det en lang kveld med venting da.. Endret 24. september 2004 av *aMo*
Quixotix Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Har et spørsmål til dere som allerede har testet SW:Battlefront. Jeg har hele tiden antatt at dette er et FPS spill på linje med BF1942, men på alle screenshotsa jeg har sett, så vises det i tredjeperson. Er dette fordi alle screenshotsa er tatt fra konsoll, eller er dette tilfelle på PC, at det ikke er førsteperson, men tredjeperson?
Plomma2 Skrevet 24. september 2004 Skrevet 24. september 2004 Det er både første og tredjeperson på PC
Desdichado Skrevet 24. september 2004 Forfatter Skrevet 24. september 2004 DOH!! Har bestilt fra Gamesmix, men fikk den ikke idag... jaja.. da blir det en lang kveld med venting da.. Håper dette ikke gjelder meg. Jeg snakket med Gamesmix og de sa de hadde sendt det den 21 sept. tar må så i betraktning at jeg ikke bor i griselendte strøk så er vel sjangsene gode for at jeg får det idag. Noen andre som har bestilt fra gamesmix og ikke fått/har fått det i dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå