Gå til innhold

Star Wars Battlefront - Diskuter her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er host som bestemmer fps..

I signleplayer får man vanlig høye fps, men i multiplayer bestemmes fps av hvor mange "ticks" host sender ut i sekundet.. Får du 20 fps så sender den ut 20 ticks... Med litt flaks finner du en server med 30 ticks, og det er nesten spillbart.. Men bare nesten..

Regner med at dette fikses på i en patch en gang..

Poenget med denne funksjonen er at det skal være likt for alle..

Skrevet

Er det i det hele tatt noe poeng å kjøpe Star Wars: Battlefront før det kommer en bra patch? Hører mye dritt om spillet som det foreligger pr. dags dato

• 2 uker senere...
Skrevet

Har det til PS2 og PC, bruker og spille det en del. Synes det er veldig bra. Spiller det for det meste til PS2 siden jeg ikke har Internett til dataen. Grafikken er god, men det er jo ikke alt. Litt bedre til PC siden man kan styre med mus og greier, grafikken ser litt bedre ut også, men har jo trossalt ATI kort. Lyden til PC liker jeg også bedre for jeg har godt lydkort og 5.1.

Skrevet

syntes rett og slett Battlefront var noe dritt. Kommer ikke i nærheten av godfølelsen man får med BF-serien. Jeg prøvde spillet hos en kamerat og makan til kaos-krig har jeg aldri vært med på. Det var aldri noen "front". Eventuelle skryttergraver og befestninger var plassert "random" uten tanke på strategisk plassering. Og kombinasjonen av små bamser som angriper deg, samt orange pilotdrakter midt inne i skogen får meg til å spy.

Jeg elsker Star Wars men det er svært sjelden det egner seg som spill.

• 2 uker senere...
Skrevet
er det verdt å bruke penger på battlefront eller er det like godt å laste ned patch til battlefield? :hmm:

Kalles vel strengt tatt for en mod da :p

Skrevet (endret)

Nå er jeg da hardcore SW fan å digger SW:BF men internett delen er rett og slett for dårlig. Det finnes jo ikke noen form for server filter og at server pingen vises som en "pingbar" er ikke bra. Ville vært bedre om vi kunne ha fått tallet istedenfor å få Grønn= Liten ping eller Rød= Mye ping. Gleder meg til det (forhåpentligvis) kommer en patch hvor dette fikses. Jeg synes også at Battlefield Vietnam (har ikke spilt mye 1942) er bedre men anbefaler dette spillet til alle fans av konseptet og ikke minst Star Wars fanatikere

Endret av XzeroX10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...