Gå til innhold

Amd intel og Mhz...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-05-08 00:25, fUsiOn skrev:

når ble intel raskere per Mhz enn AMD?

Det skjer aldri det.. hehe det ekke så rart at en pentium 4 slår AMD sønder å sammen i dag.. det er snakk om 1 Ghz forskjell og det er en del det... Men hadde Athlon XP hatt 2.53Ghz.. ja da hadde jeg bare ledd av de som hadde sagt at P4 hadde vært raskere. P4 er raskere fordi det er 0.13 micron og AMD bruker 0.18...


la oss heller ta opp igjen denne diskusjonen når AMD kommer med 0.13 micron.. det er da vi kan begynne å klage over hvor dårlig motstanderens prosessor er. Kan jo egentelig ikke sammenligne 0.18 med 0.13.. det blir bare dødfødt.. alle vet jo at 0.13 lager mindre varme og kan klokkes mer.


Det kommer alltid til å være krig mellom AMD og Intel fans. Det er bare så latterlig teit å høre på noen av dere. Dette er det 23895285 tråder på fra før.. hva er vitsen med å starte med en ny da?? Selv om topicen er anderledes så ender resulatet med det samme hver gang uannsett.


Man vet hvertfall at fansen for lagene forsvarer seg.


Ikke rart det blir krig i verden.


 

Lurer på hvor man kommer hvis man ringer 23895285, jeg.... :smile:

 

(beklager dette, måtte bare komme med et teit innspill, da jeg syntes denne diskusjonen ble litt vel tåpelig :smile: )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...