Gå til innhold

Amd intel og Mhz...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-05-07 23:28, Vegard20 skrev:

Quote:



Så moderne er CPU`er med høy frekvenshastighet? Tro meg da henger Intel langt bak på lasset.


 

Quote:


Moderne cpuer er f. eks. cpuer som bruker moderne teknikk som i dette tilfellet er 0.13..


 

Hva har dette med tråden å gjøre? Spessielt når du sier dette:

 

"Som sakt ovenfor.. det er ikke hva som er best av amd og intel som er saken her.. Saken er at AMD er gammeldagse og intel er moderne

 

Er det så jævlig vanskelig å lese poster?"

 

 

 

 

Hva var poenget med denne posten?

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-07 23:28, DeejPhant skrev:

HØR HVA JEG SIER


EN INTEL 2.53GHZ SLÅR AMD XP 2100+... DVS TOPMODELLEN TIL AMD BLIR SLÅTT AV TOPMODELLEN TIL INTEL


fy **** hvor dumme folk er



Ingen har sagt at en AMD XP 2100+ slår en INTEL P4 2.53GHZ...

 

det går ann å roe seg ned med caps

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-07 23:28, DeejPhant skrev:

HØR HVA JEG SIER


EN INTEL 2.53GHZ SLÅR AMD XP 2100+... DVS TOPMODELLEN TIL AMD BLIR SLÅTT AV TOPMODELLEN TIL INTEL


fy **** hvor dumme folk er



 

Du står jo til og med fast på din mening så hvorfor postet du den?

Lenke til kommentar
Quote:


Den 2002-05-07 23:32, DeejPhant skrev:

DEN HAR ALT MED TRÅDEN Å GJØRE


Dette var ikke en tråd får finne ut hvem som gir mest ytelse pr. mhz eller mest ytelse på kr.


Dette var kun en tråd får å diskutere flagskipene mot hverandre..





du har helt rett,Med ca30% d er mye d, men har d noe å bety om pentium er 30% raskere,du eg tror ikke du merker noen forsjell mellom d to cpuene,eg tenker i bruk
Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-07 23:38, DeejPhant skrev:

Amd må få gjort noe snart pga av at intel leder igjen.. Nå har amd vært de beste prosessorene en stund og så kommer intel og drar fra dem..


(ref:
)


Amd må ut med ny teknikk for i det hele tatt få noe mer ut av palominio kjernen, som i dag er presset til maks, og den teknikken begynner å drøye litt



Det er jo derfor de drøyer med T-Bred.. de vil slå Intel når Intel er på topp .. for å få PR..

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-07 23:37, Kjetil Lura skrev:

Quote:


Den 2002-05-07 23:32, DeejPhant skrev:

DEN HAR ALT MED TRÅDEN Å GJØRE


Dette var ikke en tråd får finne ut hvem som gir mest ytelse pr. mhz eller mest ytelse på kr.


Dette var kun en tråd får å diskutere flagskipene mot hverandre..





du har helt rett,Med ca30% d er mye d, men har d noe å bety om pentium er 30% raskere,du eg tror ikke du merker noen forsjell mellom d to cpuene,eg tenker i bruk

 

Nei, men så har du varme og sprø core.. da har du en del ting som heller mot Intel..

 

Som sakt før i tråden.. Jeg har AMD nå men jeg bytter hvis ikke AMD gjør noe med varmen og coren sin.. Ytelsen veit jeg at amd får til det er bare det at dem er treige...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-07 23:39, Kebab GUD skrev:

Quote:


Den 2002-05-07 23:38, DeejPhant skrev:

Amd må få gjort noe snart pga av at intel leder igjen.. Nå har amd vært de beste prosessorene en stund og så kommer intel og drar fra dem..


(ref:
)


Amd må ut med ny teknikk for i det hele tatt få noe mer ut av palominio kjernen, som i dag er presset til maks, og den teknikken begynner å drøye litt



Det er jo derfor de drøyer med T-Bred.. de vil slå Intel når Intel er på topp .. for å få PR..

 

 

Hvorfor det? Det er ikkeno god butikk det.. AMD taper marked i "ventetiden"

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-07 23:41, DeejPhant skrev:

Hvorfor det? Det er ikkeno god butikk det.. AMD taper marked i "ventetiden"


De venter, se Intel vinner og slår til med en super prossesor.. så får de mye PR.. mye PR er bra for BiZZneZZ.. så vinner de på det .. (har blitt gjort før)

Lenke til kommentar

Enig med Kebab GUD...Caps er unødvendig.

Nå har ikke jeg sett noen test hvem som er "best" av de to....men jeg er av den oppfatning at Intel kommer med en ny som slår AMD, så kommer AMD med en slår Intel osv. Et kappløp med andre ord. Når det gjelder pris, så er jeg overbevist at AMD gir mer per krone... og det er vel det som teller.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-07 23:44, Kebab GUD skrev:

Quote:


Den 2002-05-07 23:41, DeejPhant skrev:

Hvorfor det? Det er ikkeno god butikk det.. AMD taper marked i "ventetiden"


De venter, se Intel vinner og slår til med en super prossesor.. så får de mye PR.. mye PR er bra for BiZZneZZ.. så vinner de på det .. (har blitt gjort før)

 

 

 

 

Gjenstår og se det.. har følelsen av intel har kommet på riktige trakter og ordna opp etter flausen med de første P4 cpu'ene..

 

Såvidt jeg husker så skulle AMD ut med T-Bred allerede i februar en gang, men det har blitt utsatt og utsatt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...