Salty-B Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Hei, jeg lurer på hva dere synes om denne skjermen her? http://europe.hercules.com/showpage.php?p=94&b=1&f=1
Prebo Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 (endret) Den var stilig.. Lekkert design... Men bare 25ms response time?? Det er ikke noe å skryte av Spiller du mye fps spill så er den nok ikke noe å satse på... Endret 2. september 2004 av Prebo
Carnifex Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Hmm.. Føler alle sier dette. Jeg har 25ms og har ingen problemer med FPS spill. Det samme gjelder venner og bekjente med samme skjerm/oppdatering. Tror det er veldig indiviuelt hvordan dette oppleves.
Salty-B Skrevet 2. september 2004 Forfatter Skrevet 2. september 2004 men med kontrast forhold, er det jo lavere tall jo bedre? eller høyere? Hva er best av 800:1 og 500:1 Lønner det seg ikke å vente på at LCD skjermene skal bli billigere så man kan få en 19" med 1600/1200 til rundt 3000/4000? å også som har gode spesifikasjoner da.
Prebo Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Hmm.. Føler alle sier dette. Jeg har 25ms og har ingen problemer med FPS spill. Det samme gjelder venner og bekjente med samme skjerm/oppdatering. Tror det er veldig indiviuelt hvordan dette oppleves. Ja... Jeg har en Benq FP767 med 16ms... Merker ikke etterslepp i spill... Tror det kommer an på den enkelte person om han legger merke til etterslepp osv
Salty-B Skrevet 2. september 2004 Forfatter Skrevet 2. september 2004 er det mulig å kjøpe en flatskjerm tv, ikke dataskjerm, å bruke denne fint fungerende som dataskjerm?
KickF Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 (endret) er det mulig å kjøpe en flatskjerm tv, ikke dataskjerm, å bruke denne fint fungerende som dataskjerm? Da skal du ha ein slik : http://www.qpv.no/page_layout_3.htm 42" Tommers Plasma skjerm til 29 900,- med eksterne Høytalere inkludert i prisen ... har alle tilkoblinger som kan tenkast .... dette er ein skjerm eg kan leve med ... skulle ha gjerne ha vert meir enn 1024 x 768 / 75 Hz, men det er jo ein 42" tommers å treng da ikkje sitte 85c, fra skjermen Edit : Fant ut at bildet var litt stort å kanskje modem folket i norge ville sette pris på at eg lagde ein link istaden. ]Bildet frå bakpanelt på 42" tommeren Endret 2. september 2004 av KickF
Salty-B Skrevet 2. september 2004 Forfatter Skrevet 2. september 2004 Jeg snakket om en med en litt mere prisgunstig skjerm enn en på 29000. Men en hvilken som helst tv skjerm vil ikke nødvendighvis fungere på en PC er det slik eller ikke?
KickF Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 Vel ikkje alle men mine erfaringer er at det funger greit på dei tvene som eg har prøvd det på som har scart ( har brukt TvTool alle desse gangene ) ... men kanskje du skal prøve å kjøre det igjennom videospelaren slik at TV får signalet via antennesignalet som den får fra videospelaren ...
FosFat Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 er det mulig å kjøpe en flatskjerm tv, ikke dataskjerm, å bruke denne fint fungerende som dataskjerm? Da skal du ha ein slik : http://www.qpv.no/page_layout_3.htm 42" Tommers Plasma skjerm til 29 900,- med eksterne Høytalere inkludert i prisen ... har alle tilkoblinger som kan tenkast .... dette er ein skjerm eg kan leve med ... skulle ha gjerne ha vert meir enn 1024 x 768 / 75 Hz, men det er jo ein 42" tommers å treng da ikkje sitte 85c, fra skjermen Edit : Fant ut at bildet var litt stort å kanskje modem folket i norge ville sette pris på at eg lagde ein link istaden. ]Bildet frå bakpanelt på 42" tommeren Fy fa** for en nice skjerm. Det var jo et helt båtlas med inn- og utganger på den. Og 42" er vel ikke å klage på...
Prebo Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 er det mulig å kjøpe en flatskjerm tv, ikke dataskjerm, å bruke denne fint fungerende som dataskjerm? Da skal du ha ein slik : http://www.qpv.no/page_layout_3.htm 42" Tommers Plasma skjerm til 29 900,- med eksterne Høytalere inkludert i prisen ... har alle tilkoblinger som kan tenkast .... dette er ein skjerm eg kan leve med ... skulle ha gjerne ha vert meir enn 1024 x 768 / 75 Hz, men det er jo ein 42" tommers å treng da ikkje sitte 85c, fra skjermen Edit : Fant ut at bildet var litt stort å kanskje modem folket i norge ville sette pris på at eg lagde ein link istaden. ]Bildet frå bakpanelt på 42" tommeren Fy fa** for en nice skjerm. Det var jo et helt båtlas med inn- og utganger på den. Og 42" er vel ikke å klage på... Hadde jeg bare hat pengene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå