Gå til innhold

Da var Richard Burns Rally i butikkene!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Helt tilfeldig, helt uten å skulle kjøpe noe, gikk jeg inn på Platon i Bergen i dag for å myse på spill. Og jammen meg, der stod RBR i hylla en dag for tidlig!

Jeg dro hjem, spilte, og har følgende first impression: :green:

Spillet er overlegent mye bedre enn CMR. Noen andre med erfaringer?

Endret av tor_erik
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tror det koster akkuratt like mye som nesten alle andre nye spill koster

..........Det varier jo ganske mye da, men i det siste synes jeg at nye spill har blitt billigere, eks doom 3 til 299kr og far cry til 349kr. (på elkjøp)

Men om spillet koster 299 eller 499 kommer vell an på butikken........men 200 spenn er tross alt en forskjell da. Håper nye spill kommer til å legge seg rundt 300 kr, da antageligvis flere velger å ha orginalen i samlinga si framfor en piarat kopi.....................

Skrevet

Nå er ikke dette en piratkopi debatt men jeg tillater meg likevel å nevne at flere og flere spill kommer med Starforce protection og den greier de ikke ta foreløpig. :)

Skrevet

Har ikke giddet å ta noen screens ennå, men spillet kostet 449,-

Litt problemer med AA of AF, veien langt foran har en tendens til å bli noe "oppdelt." Dette bør fikses snarest i en patch, for grafikken ser flytende ut uten AA og AF.

Ellers kan jeg nevne at spillet er frustrerende vanskelig, noe som er utrolig positivt! :)

Skrevet
Hvordan synes du spillet fungerer med ratt og pedaler? Det er nesten det mest vesentlige.

Veldig bra. Det nytter ikke å kjøre full gass eller full brems, og heller ikke full sving. Da går det på ræva. Ergo er ikke tastatur tingen her.

Ellers reagerer bilen fint, og meget realistisk.

Men for all del, det spilles med ratt.

Skrevet

Starforce er faktisk relativt lett å knekke pèr dags dato, så lenge du styrer unna de mest mainstream-programmene til å rippe med, og heller finner i noen med god støtte for plug-ins eller lignende.

Det var alt :D

Skrevet

Er så skuffet over X-Box versjonen, at jeg er litt redd for å kjøpe det. Venter til det eventuellt kommer en omtale. Men takk for opplysningene allikevel Tor Erik.

Skrevet
men jeg har ikke no ratt og pedaler, åssen skal jeg få spilt det da? :cry:

Trenger vel ikke ratt og pedaler? Sikkert en fordel,men ska gå med tastatur og.

Skrevet
men jeg har ikke no ratt og pedaler, åssen skal jeg få spilt det da?  :cry:

Trenger vel ikke ratt og pedaler? Sikkert en fordel,men ska gå med tastatur og.

Jeg spilte bilspill med joystick i mange år før jeg fikk meg ratt. Gjorde det egentlig ganske skarpt også. :-)

Skrevet

Av en eller annen merkelig grunn skal demo slippes etter spillet.

Og til dere som har det allerede.

icon_butt.gif

:!:

Jeg skal finne det til uka bare damegreia går med på det. :thumbup:

Skrevet

Dere sier jo at det slik at gir du full gass, noe du gjør hvis du trykker forward på tastaturet så blir det veldig vansklig å styre osv.. nesten umulig hvis det er realistisk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...