tulling03 Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 (endret) Sikkert et tåpelig problem for dere som har rundspilt det, men jeg er nå likevel helt fast. kommer meg ikke forbi de flammene (se bildet.) Har krøpet under laseren og inn gjennom en dør der. Og nå er jeg som sagt stuck. Noen som kan hjelpe meg?? takker Endret 2. september 2004 av tulling03
anon12234 Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 sikker på at det ikke er flere dører der?, syntes jeg husker noe om en gassleak, og at du skal skru av gassen. prøv å snu deg med lommelykta fra der du sto på bildet. er det ikke en mørk gang inni et hjørne der?
Q&A Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 Ja, du skal skru av gassen. Du skal gå helt i motsatt retning, ca, opp en trapp der disse zombiene kom i fra, og inn til høyre. Ikke for det, jeg kom meg igjennom gassen mener jeg(sprint), selv om det gikk hardt utover helsa og jeg fant ut at jeg ville prøve noe annet.
værdama Skrevet 9. september 2004 Skrevet 9. september 2004 litt off-topic men hvor fikk du tak i all den ammoen?
tulling03 Skrevet 9. september 2004 Forfatter Skrevet 9. september 2004 litt off-topic men hvor fikk du tak i all den ammoen? Har bare gått rundt og plukket opp etterhvert.... Er forøvrig kommet godt videre nå, takker og bukker. ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå