Framerate Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 (endret) Ja i dag tok jeg fram en (gammel?) klasikker:Grand Theft Auto: Vice city... Dette er etter min mening et sinnsykt underholdende spill som man kan spille lenge. I tillegg er det ganske fett å lage stunt filmer Da jeg så fikk installert spillet ble jeg litt skuffet over grafikken... Bruker LCD skjerm med max oppløsning 1280x1024 så det ble litt bråe overganger (hvis dere skjønner hva jeg mener) Her hadde det gjort seg med litt AA og AF tenkte jeg ... Bruker et Radeon 9800PRO Er det mulig å aktivere AA og AF i dette spillet? Hvordan? Edit: Leif Endret 2. september 2004 av megakrølle
cock hammer Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 (endret) aktiver aa og af på skjermkortet. properties Endret 2. september 2004 av cock hammer
Framerate Skrevet 2. september 2004 Forfatter Skrevet 2. september 2004 aktiver aa og af på skjermkortet. properties Noe mer spesifikt? Mener du ATI ikonet i høyre hjørne --> instillinger --> ATI instillinger for skjerm? Jeg fant det iallefall ikke Jeg bruker catalyst drivere
KompleX Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 aktiver aa og af på skjermkortet. properties Noe mer spesifikt? Mener du ATI ikonet i høyre hjørne --> instillinger --> ATI instillinger for skjerm? Jeg fant det iallefall ikke Jeg bruker catalyst drivere Skulle ikke være så vanskelig det... Høyre klikk desktop -> Egenskaper -> Instillinger -> Avansert -> 3D (Klikk egendefinerte instillinger) -> klikk vekk programminstilling på både utjevning og Anisiotropisk filtrering, og juster antall samplinger. Skjønner?
[PsyFly] Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 (endret) høyreklikk på desktopen trykk på->properties->settings->advanced->3d på ATI properties. trykk på: "use custom settings" gå så inn på custom, så er det bare å slå seg løs. kjører selv på 6x AA å 16x AF. ikke tegn til lagging Endret 2. september 2004 av [PsyFly]
Framerate Skrevet 3. september 2004 Forfatter Skrevet 3. september 2004 (endret) aktiver aa og af på skjermkortet. properties Noe mer spesifikt? Mener du ATI ikonet i høyre hjørne --> instillinger --> ATI instillinger for skjerm? Jeg fant det iallefall ikke Jeg bruker catalyst drivere Skulle ikke være så vanskelig det... Høyre klikk desktop -> Egenskaper -> Instillinger -> Avansert -> 3D (Klikk egendefinerte instillinger) -> klikk vekk programminstilling på både utjevning og Anisiotropisk filtrering, og juster antall samplinger. Skjønner? ok fant det nå Så ikke det feltet jeg skulle "huke av" for "egendefinerte instillinger" Litt trassig å tenke på at jeg har kjørt et Hercules 9800Pro i 1 år uten å vite om dette her Edit: jeg har jo brukt AA og AF da... Men bare den typen man definerer i selve spillet Endret 3. september 2004 av megakrølle
Framerate Skrevet 3. september 2004 Forfatter Skrevet 3. september 2004 (endret) Tok en test uten AA eller AF og en med AA og AF på fullt Uten AA og AF Med AA og AF Ser tydelig forskjell ja Edit: Obs! Stooore bilder! Endret 3. september 2004 av megakrølle
Lautsprecher Skrevet 3. september 2004 Skrevet 3. september 2004 så ikke rare forskjellen jeg Se på taket på bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå