Gå til innhold

Billig D70 på nettet, men blir jeg lurt her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg ville tatt denne nettbutikken med en klype salt, finner den ikke i "Reseller ratings".

Finner kun to sider på google.com om denne nettbutikken. Virker således fersk. Mulig en butikk som har byttet navn pga dårlig score fra tidligere?

Står litt om problemer her: http://www.foolsgoldentertainment.com/PROJ.../mail_order.htm

 

Har hørt om noen firmaer i US som stripper pakkene for alt ekstraustyr og selger så dette som tilleggsutstyr.

Endret av Pingla
Lenke til kommentar

Heisan.

 

Jeg er skeptisk til dette (som andre skriver) fordi prisene ikke henger sammen. 1GB CF koster 4000+?? uten at det er spessifisert fra hvislken produsent osv.

 

Jeg kjøpte en D70 hos fotovideo dått no - De har butikk i møllergata 9 i oslo og har de samme prisene i butikken som på nettet, i tillegg har de folk som virkelig vet hva de snakker om og de er svært gode på servicebiten (bor du i Oslo så sparer du frakten også!) De har svært gode priser.

 

Jeg har også hørt om webshopper som stripper pakker og selger delene, en kompis var ute for dette, han returnerte hele pakka og fikk heldighvis pengene tilbake, deretter kjøpte han i Taiwan med bedre resultat.

 

Husk at frakt og toll fort blir dyrt!

(Du kan jo importere selv, eller kjøpe brukt på foto dått no!)

 

Tips:

Ikke bruk PCMCIA leser i laptop med PCMCI slott i nærheten av HD.

Kingston HighSpeed CF kort (2års gar.)(De tåler ikke varmen)

 

Lars.

D70

+512 LexarWA (USB leser følger med men høy pris) livstidsgarranti!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...