The_Droide Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Jeg vet jeg leste det en eller annen plass her i forumet, men husker ikke hvor da. Det skal vist være en command man skriver i consolen slik at man kan spille doom (eventuelt doom2) i doom 3... Kan noen av dere hjelpe meg?? Har litt lyst til å prøve det.
Bear^ Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 give doom95 er en fake kode. Den virker ikke. Noen bladde opp ALLE referansens som brukes i konsollen, og der var ingen give doom95. Det du kan gjøre er å laste ned Doomsday fra www.doomsdayhq.com Da kan du spille de gode gamle Doom spillene, vis du har de da, i ny kvalitet
anon12234 Skrevet 2. september 2004 Skrevet 2. september 2004 give doom95 er en fake kode. Den virker ikke. Noen bladde opp ALLE referansens som brukes i konsollen, og der var ingen give doom95. Det du kan gjøre er å laste ned Doomsday fra www.doomsdayhq.com Da kan du spille de gode gamle Doom spillene, vis du har de da, i ny kvalitet det hadde vært noe, da har man jo plutserlig 3 nye doom3 spill!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå