Gå til innhold

Ka våpen HATER du mest?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Hater scout. Den er jo rettferdig å greier, men nederlag å bli drept av den.

Hvorfor det? Fordi den ikke dreper på et skudd i brystet?

Endret av niXon^^
Skrevet

Hmmm, I Cs har jo vært våpen sin egen nytte.

Er du Sniper at the fag parade:AWP

Er du rambo:para

Er du AL quaida:Ak

Er du mister wannabe Delta Force:Colt

Er du Dirty harry:Night hawk

Er du en hitman:2x beretta

Er du Al quaida kapittel 2:Granat

Skrevet

Hagle, spesielt den med treg skuddtakt. Det må da være det mest inneffektive våpenet i spillet? Klart, kniven er jo dårligere, men den slipper man i allefall å betale for. :p

Gjest Slettet-VqMh8ni9
Skrevet

M3 dreper hvis du kan å bruke den.

Skrevet

Ja, i likhet med kniven. :tease:

Joda, godt mulig det bare er jeg som er dårlig med M3, men det er i allefall på langt nær det beste våpenet.

Skrevet

Som jeg har skrevet tidligere i tråden, alle våpen er gode, så lenge personen bak tastaturet vet fordelene og begrensningene.

Bruker du M3, stormer du ikke først. Treffer du på mer enn 2-3 fiender som alle ser på deg, varer du ikke lenge. Kommer du litt etter de andre og plaffer løs på dem som har fått helsen halvert av en granat, har man derimot store sjanser for å få seg noen fine kills. Ett skudd mot beina = instant kill.

Skrevet
Hagle, spesielt den med treg skuddtakt. Det må da være det mest inneffektive våpenet i spillet? Klart, kniven er jo dårligere, men den slipper man i allefall å betale for. :p

Om du møter en rundt et hjørne og du har hagle vil du garantert vinne. (Om du treffer han da). Har fått 450 dmg med 1 skudd fra den hagla. Den er bra, bare du kan bruke den.

Skrevet
Som jeg har skrevet tidligere i tråden, alle våpen er gode, så lenge personen bak tastaturet vet fordelene og begrensningene.

Alle er ikke gode nei. =)

Men Smoke, den er dum den!

Skrevet
Bruker du M3, stormer du ikke først.

Det er nettopp det man gjør, Hvor panikk får man vel ikke vis det kommer en haglegal fyr mot deg i 200 km mens du fortsatt driver og leker med våpna med Q knappen fordi det er ikke så farlig så nær spawn

Skrevet (endret)

Da tar jeg heller en TMP. Sjansene for at det er en fyr rett bak/i nærheten av første fi, er temmelig store når man stormer. :)

Edit: .. men jeg har hatt noen sinnsykt artige storminger med andre M3-brukere. To-tre hagleskudd på et millisekund tar knekken på det meste.

Endret av psilocybe
Skrevet
Hmmm, I Cs har jo vært våpen sin egen nytte.

Er du Sniper at the fag parade:AWP

Er du rambo:para

Er du AL quaida:Ak

Er du mister wannabe Delta Force:Colt

Er du Dirty harry:Night hawk

Er du en hitman:2x beretta

Er du Al quaida kapittel 2:Granat

Du liker rollespill skjønner jeg? :p

Har fått åpnet øynene for Commandoen i CS: Source, ikke en alt for gal kanon det der ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...