Gå til innhold

Er det noen cs-cz jenter der ute?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg kunne sikket gjort det, men hvorfor dra ut i verden for å finne en makker å spille med, er jo liksom jente selv.... Så klart, jeg kunne reist land og strand, men hvorfor gjøre det så vanskelig? Jente over 20 som spiller cs-cz, svar meg gjærne... også jenter som har laget egen klan, eller om noen vet om ett nettsted hvor slik info finnes:) :grin:

Lenke til kommentar

Jeg er gutt. Det er ikke mange jenter som spiller CS.

Jeg vet ikke helt hvorfor jenter ikke er så inni det med "skyte-spill"...

 

Men jeg tror at dette forumet (spesielt Counter-Strike delen) kryr av gutter.

Det er ikke ofte vi får høre at noen jenter er innom. Men det var da hyggelig!

 

Men jeg hadde løst til å spørre deg noen spm:

- Hvor lenge har du spillt?

- Hvem "tipset" deg med CS:CZ? (Altså, hvem fikk det til å spille?)

- Hvordan servere spiller du på? (Norsk, Svensk osv...?)

 

Må ikke svare da... :p

 

Men jeg må vel svare Nei på ditt spørsmål...

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om mange jenter som spiller cs-cz.. og er over 20 år? Kanskje feil forum, men prøver alikevel... spiller selv cs-cz men ser skjelden at det er andre jenter på severne... :w00t:

Kanskje komme deg litt ut i verden, det er der du finner jenter.. :roll:

iq som en.. nei ikke en potet en gang :thumbdown:

 

Edit: det nokk en god del jenter som spiller^^

vanskelig å finne de, kan være noe annet...

Endret av trez
Lenke til kommentar

Ehh... jo, begynnte å spille cs i januar engang, fikk egen pc, så istede for bare å sitte å smurfe internett måtte jeg jo ha andre ting finne på også. Og i begynnelsen synes jeg det var meget vanskelig, men etterhvert gikk det bedre, tror det var utrykk som noob og div andre ting som fikk meg litt pissed. Så da begynnte jeg å spille nesten hver dag. Har ingen spes. severe jeg spiller fast på, spiller på de som har maps jeg liker... fy maps og dust, italy etc... Er ikke kjempegod men greier meg godt og synes det bare blir artigere og artigere. Men litt kjedlig at det er så få jenter som spiller, for blir lett litt ensom jente oppi ett hav av gutter... hehe.... åhh ja, spiller mer cz enn cs... og den nye cs source.... *stili* :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...