Gå til innhold

www.netconnection.no er de seriøse eller?


Anbefalte innlegg

Hei...

Hva skjer med Netconnection fortiden...

 

http://www.netconnection.no/

 

Netconnection ANS har siden 01.07.04 blitt overtatt av Scangroup NUF, dette har ingen innvirkning på eksisterende kundeforhold da Scangroup svarer for alle reklamasjoner, garanti og support på varer kjøpt av Netconnection ANS.

 

For nye kunder vil dette medføre at alle varer kjøpt etter 01.07.04 vil ha Scangroup NUF som avsender. Har du spørsmål angående dette ta kontakt med oss på mail. For utfyllende informasjon ta kontakt med oss på mail via [email protected]

 

Alle mail jeg har prøvd å sende dem kommer i retur ... :hrm:

 

Slo opp på brreg.no (brønnøysundregisteret) på Netconnection ANS Org.nr.: 983258441...

 

den mailadressen der er også død...

 

Er litt skremt at det ikke finnes noe utfyllende info på weben... :hmm:

Navn, Adresser eller lignende....

 

Her er all info jeg finner på weben der:

 

Foretaksinformasjon:

Postadresse:

Netconnection ANS

Org.nr.:  983258441

 

Holder de til på mars? eller i indre mongolia eller???

Har de noen telefon nr man kan nå dem på?

Er det trygt å handle hos dem?

Eller er de bare en stor spøk/svindel?

 

Tedd Andersen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sist jeg handlet hos NC, fikk jeg tilsendt feil vannblokk. (dvs to av tre var riktige). Så jeg sendte tilbake den som var feil, etter å ha mailet litt med dem. Så gikk jeg hele sommern og venta på at det skulle dukke opp en ny i posten. Etter litt purring pr mail, som ikke ble besvart, endte jeg opp med å kreve pengene tilbake, hvis ikke skulle jeg kontakte forbrukerrådet. Etter noen dager var da pengene på konto.

 

For meg virker ikke NC særlig seriøse, la oss håpe dette bedrer seg med nytt eierskap. Inntil det dukker opp positive erfaringer her på forumet, fra andre enn Snekker`n (no offence, er ikke interresert i å starte noen krangel her, ta det pr PM hvis du føler deg tråkket på), så kommer ikke jeg til å handle der mer..

Endret av Halvsame
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...