genesis Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 (endret) ! har klart å slette internet xplorer ikonet som var på desktop. skitne refleksene å hendene markerte ikonet, trykket shift + delete --> og enter.... det er vekk! hvordan skal jeg få det tilbake? jeg fyrte raskt opp PC Inspector File Recovery, men fant det ikke i søppelbøtta. DAMID! er det mulig å kopiere fra en annen profil, eller maskin? jeg stresser videre, hjelp mottas med ca 2 glede edit_ fikk kopiert den som ligger i programfiler --> osv. MEN.... jeg må ha den som en exe fil på skrivebordet, og det plager..... Endret 30. august 2004 av genesis
P-in-P Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Kan du ikke bare lege snarvei til den du fant da
Zimon Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Feilpostet da (pirkemodus hehe), men her tror jeg svaret er: Høyreklikk ute på desktop'en. velg Properties, Velg Desktop, Trykk Customize desktop i bunnen av vinduet. Velg kryss på IE. Og OK. I allefall på WinXP Pro (Engelsk som du sikkert skjønte). Lykke til. Men snarvei til IE programfiler funker helt fint det også.
genesis Skrevet 30. august 2004 Forfatter Skrevet 30. august 2004 Finner ikke noe avkryssning til IE Snarvei går det, men det var ikke noe snarvei default.
likferd Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 (endret) Gå inn på "egenskaper for skjerm", velg skrivebord, og trykk "tilpass skrivebord". Der kan du hake av for at IE ikonet skal vise på skrivebordet. Edit: Det var visst det samme som Zimon sa, bare på norsk windows Endret 30. august 2004 av likferd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå