rainman2 Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Hei Jeg har installert Doom3, men når jeg skal starte spillet, får jeg følgende melding: "CD/DVD emulation software has been detected. Please disable all cd/dvd emulation software and re-start the game" Jeg er ikke sikker på hva slags software det er. Jeg kjører ikke noen annet i øyeblikket. Har installert roxio easy cd & dvd. Er det den det menes? Hvordan disabler man et softwareprogram? Må det avinstalleres? Fint om noen her vet mer om dette. Får forresten samme melding når jeg starter Splinter Cell Pandora.
Bear^ Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Dette er noe de har for å forhindre bruk av emulerte Cd/DVD stasjoner. Du må vel avinstallere alle slike programmer for å få kjørt spillet, tror ikke det er nok med å deaktivere det.
SG3001 Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Hei! Har det samme problemet. Hva var løsningen?
perpyro Skrevet 26. november 2004 Skrevet 26. november 2004 Jeg har spilt doom3 med deamon tools installert. Det var bare å disable den under oppstart slik at programmet ikke kjørte på maskina. Tror ikke du trenger å avinstallere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå