Gå til innhold

Canon Powershot S70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor mye betalte du da? Synes det er ett meget bra kamera hvis du fikk en ok pris. S60 og S70 er en stor forbedring fra S50, som blant annet var tregere og hadde dårligere batterilevetid. Kameraet er relativt lite, og har masse manuelle muligheter. Bildekvaliteten er også meget bra. Men man kunne kanskje gått for S60, som har to megapixler mindre (fem) og koster en betydelig sum mindre... du skal være kresen om du ser forskjellen mellom fem og syv megapixler på A3 utskrifter.

 

Hvorfor mener du det er søling av penger, F828? Det er greit å komme med begrunnelser for sine påstander. Hvis ikke tror vi bare du er motstander av Canon av prinsipp.

Lenke til kommentar

 

Hvorfor mener du det er søling av penger, F828? Det er greit å komme med begrunnelser for sine påstander. Hvis ikke tror vi bare du er motstander av Canon av prinsipp.

Mente det litt som et svar til det noe "artige" innlegget ditt. Ikke seriøst. Tror faktisk det er et helt greit kamera.

 

F828

Lenke til kommentar

Takker for svar så langt.

Så på MPX i dag. De flyttet den ubekreftede datoen for å få inn på lager 15 dager fremover. Er til å grine av, jeg som sikler etter å få prøvd det kameraet.

 

Blir rått med 4cm makro og 2x telekonverter!

 

Afseth; Det ble ca 8500 inkl.mva

 

--Eirik

Lenke til kommentar
Takker for svar så langt.

Så på MPX i dag. De flyttet den ubekreftede datoen for å få inn på lager 15 dager fremover. Er til å grine av, jeg som sikler etter å få prøvd det kameraet.

 

Blir rått med 4cm makro og 2x telekonverter!

 

Afseth; Det ble ca 8500 inkl.mva

 

--Eirik

Vi har kun fått noen få kamera der jeg jobber... så det er nok Canon som ikke klarer å levere nok. Ofte ett problem det, når Canon lanserer nye kamera.

 

8500 er en bra pris, hvis telekonverteren er av bra kvalitet og minnebrikken ikke er Twinmos eller no-name greier :-)

Lenke til kommentar
--Eirik

Vi har kun fått noen få kamera der jeg jobber... så det er nok Canon som ikke klarer å levere nok. Ofte ett problem det, når Canon lanserer nye kamera.

Er G6 i sikte også? I så fall er jeg svært interessert i denne :)

(Har solgt min Coolpix 4500, gjorde det etter å ha fått nyss om G6)

Lenke til kommentar
Er G6 i sikte også? I så fall er jeg svært interessert i denne :)

(Har solgt min Coolpix 4500, gjorde det etter å ha fått nyss om G6)

Den har vi fått inn. Tror vi faktisk har flere på lager i skrivende stund til og med. Har ikke hatt mulighet til å teste den så grundig enda, men den er veldig god å holde, og programvalgknappen sitter meget smart plassert.

Lenke til kommentar
Er G6 i sikte også? I så fall er jeg svært interessert i denne :)

(Har solgt min Coolpix 4500, gjorde det etter å ha fått nyss om G6)

Den har vi fått inn. Tror vi faktisk har flere på lager i skrivende stund til og med. Har ikke hatt mulighet til å teste den så grundig enda, men den er veldig god å holde, og programvalgknappen sitter meget smart plassert.

WOW! Hvilken butikk er dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...