Kløno Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 1. I begynnelsen av spillet, i kantinen før du tar den første heisen, er det en spilleautomat. Du slår på en kalkun. 2. id merket på slutten kan du trykke inn og du kommer til et hemeligt rom. 3. Noen som hvet va du oppnår med å ta backup av filer som du kan gjøre på flere skjermer gjennom spillet. Noen som hvet om flere "rariteter" i spillet.
cheeplix Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Hvis du får over 25000 poeng på super turbo turkey puncher 3 får du en email om at du har en ny highscore, men at du har brukt så mye tid at du blir trukket 2 fridager (?). På en skjerm som blir ødelagt etter at monstrene kommer lyser det "Hell awaits 2 kill U" eller noe i den duren. Det var en post her på forumet med et screenshot.
Bear^ Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 http://www.planetdoom.com/doom3/Secrets/eastereggs.shtml Mye rart der
Fløtepudding Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 (endret) (Bump. Denne linken er jo 5 uker gammel.) Vi pratet om hjerner som spretter ut av hodeløse zombier. Har sett det EN gang. Ville bare legge til at mye mulig han hadde svelget hjernen sin. Det er jo logisk... Endret 5. oktober 2004 av Fløtepudding
TeddyErt Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 det var en her som skrev noe om tall på ryggen til zombiene, jeg kan ikke se noe. Noen andre som har lagt merke til det?
Fløtepudding Skrevet 5. oktober 2004 Skrevet 5. oktober 2004 Har bare sett tryne på zombiene, og skutt hue av dem. Faktisk aldri gått bak dem. Jeg skal prøve å ta dem bakfra neste gang?
TeddyErt Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 jeg har skyti dem, også etterpå sett på ryggen. Det er ikke noe der....
uberhunter Skrevet 6. oktober 2004 Skrevet 6. oktober 2004 de etser vekk når du dreper dem for kraftig da?
Vann: kr.15 Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 (endret) Det finnes en mod som hindrer monstrene i å bli borte etter at du dreper dem.. Husker ikke navnet.. Endret 16. oktober 2004 av Tha Phreak
Bear^ Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Ungibbable tror jeg navnet på det mode var. Har et selv, monstrene forsvinner ikke og kan brukes til maltraktering
thomassit0 Skrevet 31. oktober 2004 Skrevet 31. oktober 2004 Har bare sett tryne på zombiene, og skutt hue av dem. Faktisk aldri gått bak dem.Jeg skal prøve å ta dem bakfra neste gang? hørtes kjett nasty ut
Passasjer Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Når jeg skyter dem, hopper hjernen ofte ut...
Mala Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Når jeg skyter dem, hopper hjernen ofte ut... samme her..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå