Gå til innhold

Gmail donasjon; holdningsendring

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er det noen andre som måtte vente en dag elelr to for å få invites ? eller fikk dere det med en gang dere fikk selv en invite å laget en bruker ?

Gått 4 dager her. still no invites :(

Crap! :no:

jeg fikk 6invites samme dagen som jeg fikk kontoen, så brukte jeg opp 4 og nå har jegv 6 igjen, 3 jeg kan gi bort på forumet, pm meg eller send en e-maail til [email protected]

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det noen andre som måtte vente en dag elelr to for å få invites ? eller fikk dere det med en gang dere fikk selv en invite å laget en bruker ?

jeg fikk 6invites samme dagen som jeg fikk kontoen, så brukte jeg opp 4 og nå har jegv 6 igjen, 3 jeg kan gi bort på forumet, pm meg eller send en e-maail til [email protected]

Hvor lang tid gikk det som ca før du fikk dem? med det samme? eller etter noen timer ? eller?

Skrevet
Tre invites til overs. De første som sender meg en pm med navn og epost og et pent bilde.

Pent bilde av hva, meg? Liker meg bedre bak kameraet enn foran, så jeg vet ikke om det finnes...

Skrevet

Hvor lang tid gikk det som ca før du fikk dem? med det samme? eller etter noen timer ? eller?

de var der a jeg logget inn første gang

Skrevet
You have 6 Gmail invitations. Invite a friend to join Gmail!

fikk 4 nye nå, så har 6 totalt.. send pm med fullt navn og mail-adresse så har du en gmail-konto!!

:thumbup:

Skrevet

Takker Jan Ivar Jensen for raskt svar og selvfølgelig inviten til GMAIL :D

returnerer nå tjenesten og legger 3 stk invites ut

3 første som pm'er får en invite..

mvh

Bent Erik

Skrevet

Da har jeg 4 invites til rådighet. PM meg navn og mailadresse og jeg vil sende invite til de fire første som ønsker invite.

Takk til Unicr0n som ga meg min invite.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...