TDK Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Har du noen gang hørt om en hare som spiller data? Har du noengang hørt om en død rockestjerne som spiller data? Tviler på at Valve legger ut en demo før spillet har ligget i butikkene et par uker...
visionize Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Ang. uttalelsen fra Gabe, til Team Radeon.... Det gjelder en person som har gjettet seg til passordet til 'Gabe', som altså var gaben, så vidt jeg husker... Den meldingen var falsk, og man kan regne med at det kommer til jul en gang (?)..
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 30. august 2004 Skrevet 30. august 2004 Ang. uttalelsen fra Gabe, til Team Radeon....Det gjelder en person som har gjettet seg til passordet til 'Gabe', som altså var gaben, så vidt jeg husker... Den meldingen var falsk, og man kan regne med at det kommer til jul en gang (?).. ja...men les nå hva DE sier. admin@teamradeon sier jo at den datoen stemte perfekt overens med det valve fortalte de i et intervju for noen uker siden.
hwknut Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Ser fake ut. Hvorfor? Se på venstre side av It's done! bilde. Noe hvit. Dessuten er skrives det It's done!
Entity extraction Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Hvor er det jeg skal downloade det egentlig. Har kupong, men aner ikke hvor jeg skal laste det ned. Er det på Ati sine sider? V
hwknut Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Hvor er det jeg skal downloade det egentlig. Har kupong, men aner ikke hvor jeg skal laste det ned. Er det på Ati sine sider? V Via steam. www.steampowered.com. Spillet er uansett ikke ute, men du kan laste ned Counter Strike: Source med den ati-kupongen.
Döden Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Ser fake ut. Hvorfor? Se på venstre side av It's done! bilde. Noe hvit. Dessuten er skrives det It's done! Skrivefeilen er det eneste jeg syns er tvilsomt. Det "hvite" du snakker om, jeg ler. Har du aldri lest konsoll/pc-blad eller annet magasin før? Da vet du vel at sidene er ganske blanke lagd av noe som minner om en papir-plast blanding. Dette skinner når det får lys på seg. Her i dette tilfellet er sannsynligvis lyset blitz eller annet lys i rommet.
Entity extraction Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Hvor er det jeg skal downloade det egentlig. Har kupong, men aner ikke hvor jeg skal laste det ned. Er det på Ati sine sider? V Via steam. www.steampowered.com. Spillet er uansett ikke ute, men du kan laste ned Counter Strike: Source med den ati-kupongen. uten at jeg mister retten til å hente ned hl2 når det er ute?
insider Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Hvor er det jeg skal downloade det egentlig. Har kupong, men aner ikke hvor jeg skal laste det ned. Er det på Ati sine sider? V Via steam. www.steampowered.com. Spillet er uansett ikke ute, men du kan laste ned Counter Strike: Source med den ati-kupongen. uten at jeg mister retten til å hente ned hl2 når det er ute? ja du kan laste ned cs:s uten å miste retten til hl2.
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 (endret) bildet er ikke fake.. her er enda et bilde av bladet - http://www.counter-strike.de/newspics/mult...-1093893362.jpg forøvrig så har en av medarbeiderne i det bladet kommet med en uttalelse på et forum. her faktisk :http://www.jaded-gamer.com/comment.php?324 uheldigvis så ser det ut som om den er nede akkurat nå Endret 31. august 2004 av Slettet-80wCWpIM
Entity extraction Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 (endret) Hvor er det jeg skal downloade det egentlig. Har kupong, men aner ikke hvor jeg skal laste det ned. Er det på Ati sine sider? V Via steam. www.steampowered.com. Spillet er uansett ikke ute, men du kan laste ned Counter Strike: Source med den ati-kupongen. uten at jeg mister retten til å hente ned hl2 når det er ute? ja du kan laste ned cs:s uten å miste retten til hl2. Hva er forskjellen på counterstrike condition zero og den du snakker om? condition zero er med i bundle på skjerm kortet jeg har kjøpt. Har aldri spilt counterstrike jeg V Endret 31. august 2004 av vetle
TheDarkListener Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Som sakt, HL2 har vært "like rundt hjørnet" lenge nå. Hvor mange hjørner er det på det huset Valve tenker på? Huset er rundt Så Valve finner ingen hjørner
visionize Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Ang. uttalelsen fra Gabe, til Team Radeon....Det gjelder en person som har gjettet seg til passordet til 'Gabe', som altså var gaben, så vidt jeg husker... Den meldingen var falsk, og man kan regne med at det kommer til jul en gang (?).. ja...men les nå hva DE sier. admin@teamradeon sier jo at den datoen stemte perfekt overens med det valve fortalte de i et intervju for noen uker siden. Det er nå greit Men spillet slippes jo ikke nå uansett.. Og så vidt jeg husker (ang. den meldigen fra Gabe), så gikk han ut og sa at meldingen var falsk, og at noen hadde 'hacket' mailen hans.
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 Ang. uttalelsen fra Gabe, til Team Radeon....Det gjelder en person som har gjettet seg til passordet til 'Gabe', som altså var gaben, så vidt jeg husker... Den meldingen var falsk, og man kan regne med at det kommer til jul en gang (?).. ja...men les nå hva DE sier. admin@teamradeon sier jo at den datoen stemte perfekt overens med det valve fortalte de i et intervju for noen uker siden. Det er nå greit Men spillet slippes jo ikke nå uansett.. Og så vidt jeg husker (ang. den meldigen fra Gabe), så gikk han ut og sa at meldingen var falsk, og at noen hadde 'hacket' mailen hans. hendelsesforløp -gabe sin melding -teamradeon poster nyheten og sier at dette stemmer utrolig godt overens med det valve sa til de i et intervju for et par uker siden. -det avsløres at gabe sin melding var falsk og at noen hadde gjettet passordet og misbrukt kontoen. -teamradeon poster at de vet at meldingen fra gabe er falsk, men at den falske meldingen passet helt utmerket til tidspunktet som valve fortalte dem for et par uker siden, derfor er de temmelig sikker på at det går gold iløpet av denne uka. den skjulte meldingen er altså at valve har bekreftet ovenfor teamradeon (i et intervju for et par uker siden) at spillet kom til å gå gold iløpet av denne lille tidsperioden. ettersom det er sagt for noen uker siden så er det tilnærmet garantert at det kommer til å skje.
Windoge Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 spillet lanseres altså 22 sept? Half-Life 2 har per i dag ingen lanseringsdato.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå