Gå til innhold

www.Begin.no "popper" opp.


Anbefalte innlegg

Jeg har begynt å bruke www.begin.no som start side siden denne sider er en grei samle side over alle sidene i hw.no nettverket, men det er en plagsom ting med denne siden som jeg ikke synes er nødvendig. Og det er at den "popper" opp når når man går innpå den.

 

Forklaring:

 

Når jeg åpner www.begin.no i opera eller IE så skriver jeg urlen (www.begin.no) og trykker enter. Ofte så skifter jeg sang i Winamp (ofte med å trykke j og skrive inn navnet) eller irc (beynner å skrive noe) og blir avbutt av www.begin.no som "popper".

 

Det kan være veldig plagsomt til tider, og det er ganske unødvendig. Når man har skrever urlen så er det inn på www.begin.no man vil, siden trenger ikke poppe opp å "si" "Her er jeg, se på meg!!!"

 

Spør du meg så er dette like plagsomt som reklame popups og reklame med lyd.

Jeg vet ikke om det er selve sida eller om det er noen av reklamene som er der, men det må være mulig å få dette bort.

 

Hilsen Lars

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Begin.no har ingen autoreload, så det einaste eg kan tenke meg skjer er følgande;

 

1. Skriv inn URLen til Begin.no

2. Bytt kjapt til eit anna program (før begin.no er ferdig å laste)

3. Du vil sjå at Opera vil begynne å blinke

 

Dette skjer såvidt eg veit uansett kva nettside du lastar, og eg trur ikkje det er spesifikt for Begin.no.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...